Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Izašao peti broj Marketing mreža magazina, na naslovnoj strani Sanja Bušić

Marketing mreža objavila je peto, martovsko izdanje magazina, na preko 110 stranica najkvalitetnijih intervjua i autorskih tekstova.

Naslovnu stranu petog broja krasi veliki intervju sa Sanjom Bušić, direktorkom marketinga za južna tržišta Centralne Evrope, Baltičke zemlje, Grčku i Kipar u kompaniji PepsiCo, koja govori o svojoj dosadašnjoj profesionalnoj karijeri, razvoju brendova, izazovima vođenja nekoliko različitih tržišta, ali i uspešnim kampanjama koje stoje iza nje i njenog tima.

U ovom broju izdvajamo i E-commerce: Future of Shopping, specijalni dodatak o trendovima i izazovima u e-commerce industriji u Srbiji i regionu, koji je realizovan u saradnji sa kompanijom Shoppster Srbija. 

Preporučujemo da pročitate i The TikTok Era, specijalni dodatak o trendovima i sa primerima kompanija koje uspešno vode svoje profile na ovoj društvenoj mreži, a koji je realizovan u saradnji sa agencijom smartpoint adria.  

Ne propustite da pročitate i autorske tekstove kolega iz Srbije i regiona, koji već dugi niz godina uspešno grade profesionalne karijere širom sveta. 

U ovom broju Marketing mreža magazina pročitajte, između ostalog, i intervjue i autorske tekstove kompanija IDEA-CG, Bambi, Generali osiguranje, Ananas E-commerce, Banca Intesa, A1 Srbija, Crafter, McDonald’s, Xiaomi Balkan, PwC, Srbija voz, Hemofarm, Mercator-S, Triglav osiguranje, Siemens, NIS, kao i agencija Kuća čuvarkuća, Cheil Centrade Adriatic, Grayling SEE, Studio Nexus, Abeceda komunikacije, Headmade, Luxury Integrated i mnogih drugih. 

Izdvojili smo za vas i šest kampanja koje su, po izboru naše redakcije, obeležile Q1 2024. godine, a razgovali smo i sa istaknutim stručnjacima o tome na koji način AI transformiše poslovanje i brendove.

Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!