Marketing mreža objavila je peto, martovsko izdanje magazina, na preko 110 stranica najkvalitetnijih intervjua i autorskih tekstova.
Naslovnu stranu petog broja krasi veliki intervju sa Sanjom Bušić, direktorkom marketinga za južna tržišta Centralne Evrope, Baltičke zemlje, Grčku i Kipar u kompaniji PepsiCo, koja govori o svojoj dosadašnjoj profesionalnoj karijeri, razvoju brendova, izazovima vođenja nekoliko različitih tržišta, ali i uspešnim kampanjama koje stoje iza nje i njenog tima.
U ovom broju izdvajamo i E-commerce: Future of Shopping, specijalni dodatak o trendovima i izazovima u e-commerce industriji u Srbiji i regionu, koji je realizovan u saradnji sa kompanijom Shoppster Srbija.
Preporučujemo da pročitate i The TikTok Era, specijalni dodatak o trendovima i sa primerima kompanija koje uspešno vode svoje profile na ovoj društvenoj mreži, a koji je realizovan u saradnji sa agencijom smartpoint adria.
Ne propustite da pročitate i autorske tekstove kolega iz Srbije i regiona, koji već dugi niz godina uspešno grade profesionalne karijere širom sveta.
U ovom broju Marketing mreža magazina pročitajte, između ostalog, i intervjue i autorske tekstove kompanija IDEA-CG, Bambi, Generali osiguranje, Ananas E-commerce, Banca Intesa, A1 Srbija, Crafter, McDonald’s, Xiaomi Balkan, PwC, Srbija voz, Hemofarm, Mercator-S, Triglav osiguranje, Siemens, NIS, kao i agencija Kuća čuvarkuća, Cheil Centrade Adriatic, Grayling SEE, Studio Nexus, Abeceda komunikacije, Headmade, Luxury Integrated i mnogih drugih.
Izdvojili smo za vas i šest kampanja koje su, po izboru naše redakcije, obeležile Q1 2024. godine, a razgovali smo i sa istaknutim stručnjacima o tome na koji način AI transformiše poslovanje i brendove.
Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.