Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Hajde da pričamo #drugepriče!

Vip mobile se u novoj kampanji, pod sloganom „Hajde da pričamo #drugepriče“, trudi da podstakne građane da uvesele svoju svakodnevicu tako što će obratiti pažnju na lepa, pozitivna dešavanja u okruženju i stvarati i deliti sopstvene druge priče. Akteri kampanje su mladi ljudi iz Srbije koji svojim aktivnostima pružaju dobar primer celoj zajednici kako se na mikro planu život menja na bolje.
Svoje druge priče u Vip kampanji pričaju Filip i Nevena, koji su proputovali ceo svet za malu svotu novca jer su koristili ljubaznost lokalnih domaćina i radili privremene poslove kako bi zaradili za ostatak putovanja.

Deo druge priče je i udruženje građana „Ulice za bicikliste“ koje se zalaže za podizanje svesti o ravnopravnom učešću vozača bicikala u saobraćaju i povećanje prostora na ulicama gradova za socijalne aktivnosti, pešačenje, bicikliranje i ostale zdrave i održive vidove saobraćaja.
Grupa kreativnih studenata svojom akcijom „Mesto za ljubljenje“ pobrala je dosta simpatija Beograđana jer su na nekoliko najprometnijih gradskih lokacija simbolično obeležili javna četiri zida, gde svako ko poželi može da se „zatvori“ i poljubi dragu osobu. Snežana Radojičić se odvažila da se otisne na put oko sveta biciklom, svoje utiske deli preko bloga koji redovno piše i njeno putovanje još traje.
Vip je aktivirao internet portal www.drugeprice.rs koji prikuplja pozitivna iskustva koja građani dele na društvenim mrežama, uz hashtag #drugepriče, bilo da su njihova lična ili tuđi primeri koji su ih inspirisali na promene.
Dejan Turk, novi direktor/CEO kompanije Vip, pozvao je dvomilionsku Vip zajednicu i sve ljude dobre volje da doprinesu promeni društvene klime tako što će u fokus staviti pozitivna iskustva.
,,Želimo da oko inicijative ,,Druge priče’’ okupimo hiljade dobronamernih sugrađana koji će nas podsetiti da svakodnevica ima vedriju i humaniju stranu. Recimo, upoznaćemo srednjoškolce iz Pirota koji su odlučili da za matursko veče obuku majice i farmerke kako bi novac potrošen na kupovinu svečanih odela, haljina i obuće donirali nekome kome će ta svota bar na trenutak ulepšati život. Razmislimo o tome pred nastupajuće proslave malih i velikih matura, ali i drugih ličnih ili zajedničkih jubileja“, istakao je Turk.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!