Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ferrari najmoćniji svetski brend!

SVET – Konsultantska kuća Brand Finance objavila je juče godišnju studiju najuticajnijih i najvrednijih brendova u svetu – The Brand Finance Global 500.
Studija je pokazala da je Ferrari najmoćniji svetski brend, jer je po velikom broju kriterijuma (Brand Finance’s Brand Strength Index) ocenjen veoma visoko, navodi se u izveštaju. Ovaj italijanski proizvođač automobila dobio je, između ostalog, najviše ocene za lojalnost potrošača, vizuelni identitet, online prisustvo, ali i za zadovoljstvo zaposlenih.
Pored Ferrari-a, na listi AAA+ najmoćnijih svetskih brendova našli su se i Google, Hermès, Coca-Cola, Disney, Rolex, Red Bull.
Kompanija Apple ove godine našla se na listi AAA najvrednijih brendova, a ono što ih odvaja od drugih jeste sposobnost da svoj brend unovče, navodi se u izveštaju Brand Finance. Apple je treću godinu za redom najvredniji svetski brend, a u ovom trenutku njihova vrednost iznosi 105 milijardi dolara.

Više iformacija o Brand Finance metodologiji možete pronaći OVDE.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!