Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Deset kompanija koje kontrolišu svetsku potrošnju

Najprodavaniji proizvodi široke potrošnje na globalnom nivou su proizvodi samo deset industrijskih giganata. Kompanije Coca-Cola, Nestle, Dženeral Mils, Džonson i Džonson, Kelogs, Kraft, Mart, Pepsiko, Prokter i Gembl i Unilever su carstva koja vladaju našim frižiderima i našim ormarima, navodi se na sajtu Redi koji je napravio kartu najuticajnijih firmi na svetsku potrošnju.
Najprisutniji proizvodi tokom doručka su Korfleks i Neskafe, najprodavaniji šampon je Hed end Šolder, a gel za tuširanje koji se najčešće koristi je Dove. Najprodavanija pasta za zube je Oral B, a farmerice Dizel. A svi oni su na posredan i neposredan način u vezi sa najutacajnijim svetskim kompanijama.
Krema za lice Viši na primer pripada Lorealu ali koji je 30 odsto u vlašništvu Nestlea. Oranžina je vlasništvo DrPeperSnejpla a koja je ćerka kompanija Kadbarija koji je pak u vlasništvu Krafta. Dakle svi ovi primeri pokazuju da su deset nabrojanih industrijskih giganata na posredan i neposredan način povezane sa najprodavanijim proizvodima koji su u svakodnovnevnoj upotrebi širom sveta.
– Zato se treba zapititati da li su takozvana slobodna tržista istinski slobodna ili su slobodni jedino oni koji na njima rade šta im se prohte, zaključuje se u tekstu objavljenom na sajtu Redi.

Izvor: Tanjug

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!