today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Deset kompanija koje kontrolišu svetsku potrošnju

Najprodavaniji proizvodi široke potrošnje na globalnom nivou su proizvodi samo deset industrijskih giganata. Kompanije Coca-Cola, Nestle, Dženeral Mils, Džonson i Džonson, Kelogs, Kraft, Mart, Pepsiko, Prokter i Gembl i Unilever su carstva koja vladaju našim frižiderima i našim ormarima, navodi se na sajtu Redi koji je napravio kartu najuticajnijih firmi na svetsku potrošnju.
Najprisutniji proizvodi tokom doručka su Korfleks i Neskafe, najprodavaniji šampon je Hed end Šolder, a gel za tuširanje koji se najčešće koristi je Dove. Najprodavanija pasta za zube je Oral B, a farmerice Dizel. A svi oni su na posredan i neposredan način u vezi sa najutacajnijim svetskim kompanijama.
Krema za lice Viši na primer pripada Lorealu ali koji je 30 odsto u vlašništvu Nestlea. Oranžina je vlasništvo DrPeperSnejpla a koja je ćerka kompanija Kadbarija koji je pak u vlasništvu Krafta. Dakle svi ovi primeri pokazuju da su deset nabrojanih industrijskih giganata na posredan i neposredan način povezane sa najprodavanijim proizvodima koji su u svakodnovnevnoj upotrebi širom sveta.
– Zato se treba zapititati da li su takozvana slobodna tržista istinski slobodna ili su slobodni jedino oni koji na njima rade šta im se prohte, zaključuje se u tekstu objavljenom na sajtu Redi.

Izvor: Tanjug

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!