Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Autentičnost, energija i posvećenost povezuju 1664 Blanc i KAKTUS festival!

Brend 1664 Blanc, kompanije Carlsberg Srbija, ove godine, platinum je sponzor festivala KAKTUS 2022. Tim povodom, razgovarali smo sa Srećkom Pavkovićem,
International Brands Manager kompanije Carlsberg Srbija.

Tema ovogodišnjeg festivala KAKTUS je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, brend koji vodiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Blanc predstavlja relativno „mlad“ pivski brend na tržištu Srbije, sa svojim francuskim poreklom reklo bi se da nije prva asocijacija na tu zemlju. Ipak, brend je kao takav autentičan i u pogledu ukusa i elegantne prepoznatljive note. Pred nama je izazov da dopremo do potrošača koji cene prefinjen pivski ukus i da im ponudimo autentičnost, koja krasi sam brend. Slična situacija je i sa komunikacijama uopšte na tržištu. Tu je potrebno u džungli poruka, kroz koje konzumenti svakodnevno prolaze, pronaći način da se bude autentičan, ali i dostupan i pokazati da poruke koje šalju neki mogu biti atraktivnije od cenovnog igranja, koje je zahvatilo gotovo sve kategorije.

Kako danas izgleda brend koji privlači, ali i zadržava pažnju potrošača? 
Kako u svetu, tako i u Srbiji, potrošači koji probaju Blanc rado mu se vraćaju, a osnovni razlog jeste upravo taj autentičan ukus, koji je miks različitih pivskih segmenata, što doprinosi tome da se taj ukus pamti i lako prepoznaje. Dakle, kako bismo zadržali potrošače upravo to moramo ponuditi – autentičnost i prepoznatljivost. U izobilju ponude različitih proizvoda, koji nam pružaju zadovoljenje nekih od potreba, sam proizvod i njegov kvalitet je uvek početna tačka i razlog zbog kojeg nam se potrošač vraća, dok su komunikacija, cena i ostali instrumenti promenljive kategorije.

Ko danas stvara brend – potrošači ili korporacije?
Rekao bih i jedni i drugi, u zavisnosti od pristupa koji odaberemo. Dugoročno ako se posmatra, korporacije imaju snagu i mogućnost da kreiraju tražnju za određenim proizvodom i uslugom, a to zahteva vreme (koje nam svima nedostaje), tako da se većinom okrećemo trendovima i ponašanju potrošača sa željom da im udovoljimo što pre i pojavimo se kao prvi među jednakima koji su prepoznali njihove želje.

U kojoj meri su danas brendovi u Srbiji otvoreni za inovacije i inovativnu marketinšku komunikaciju?
Borba komunikacija vs. cena je izražena. Suštinski ove dve stvari su povezane, ali ipak utisak je da je cena postala osnovni pokretač potrošača. U industriji svi želimo da inovacijama diferenciramo brendove, ponudimo dodatnu vrednost potrošačima i iskomuniciramo neki nivo posebnosti. Komunikaciono, kada su novi proizvodi u pitanju i dalje svi idemo nekim utabanim putem, trudeći se da proizvod približimo potrošačima. Ipak, kada god nam se ukaže prilika za to, nudimo drugačiji pristup, maštovitiji i originalniji. Čini mi se da su dobar primer za istupanje iz zone komfora u polju komunikacija naše kolege iz okolnih zemalja i da na njih možemo da se ugledamo. U svakom slučaju, tu vidim prostor za napredak i hrabriji prstup.

Zašto je važno da jedno tržište ima nacionalni kreativni festival i zašto bi struka trebala da stane iza njega? Zašto je brend 1664 Blanc podržao festival Kaktus?
Kreativni festivali su jako bitni ne samo kako bismo pokazali jedni drugima šta smo sve to zanimljivo radili, već kao mesto susreta. Jako je bitno da imamo mix kolega sa različitih tržišta, jer prostor na kome pojedinačno delujemo je dosta sužen i mali, dok samo par stotina kilometara od nas možemo videti da se nešto radi na sasvim drugačiji način i možda čak i uspešnije, tako da je povezivanje imperativ. Blanc treba tek da bude otkriven i Kaktus kao manifestacija koja okuplja sve kreativne duše deluje kao prava prilika za sve one koji cene autentičnost, prefinjenost i drugačiju priču o pivu.

Šta je zajednično festivalu Kaktus i brendu 1664 Blanc, po tvom mišljenju?
Autentičnost, energija i posvećenost onome što radimo najbolje.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!