today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Ako vas nema na TikTok-u, kao da vas nema ni na jednoj društvenoj mreži!

Marketing mreža, pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, 18. aprila u Beogradu organizuje drugo izdanje TikTok biznis hub-a. U pitanju je jedinstven edukativni format, koji će učesnicima pružiti neophodna znanja i veštine u oblasti kreiranja TikTok strategija za brendove. Tim povodom, razgovarali smo sa Milošem Lalićem, influenserom i jednim od govornika na TikTok biznis hub-u, o tome zašto bi kompanije trebale da budu na ovoj društvenoj mreži i šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima.

Zašto bi kompanije i brendovi danas trebali da budu na TikTok-u?

Mislim da ovo pitanje više niko ne treba ni da postavi. Ako vas nema na TikTok-u, kao da vas nema ni na jednoj društvenoj mreži. Ali pre svega, da li imate sve ostale platforme, kako će ljudi da vas pronađu nakon što vas vide na TikTok-u. Ljudi sa TikTok-a brendove pretražuju nakon što ih vide na TikTok platformi. TikTok vam omogućava da pratite trend, što automatski ima bolju vidljivost na ovoj mreži. Dopušta vam da se super zabavljate i da vam to niko ne zameri.

Šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima?

Za početak da pošalju dobar brief, ali da onda puste influensera da sam napravi video sadržaj u skladu sa njegovim sadržajem. Apsolutno nametanje šta influenser treba da snimi je uvek pogrešno, to nikada dobro ne prođe na mreži. Ti si influenser zato što ljudi vole baš ono što ti radiš na svojim kanalima, a ne zato što ti je neko kreirao sadržaj i rekao kako to treba da izgleda. Influenser svakako treba da poštuje, pre svega, pravila osnovnog kućnog vaspitanja, pa onda sve ostalo. Morate da vodite računa i o sopstvenoj reputaciji i o reputaciji brenda za koji stvarate sadržaj.

Po čemu je TikTok jedinstven u odnosu na druge društvene mreže i u kojoj meri algoritam (i dalje) radi za nas?

TikTok je društvena mreža koja je jedinstvena u mnogim aspekatima u odnosu na druge društvene mreže. Ovaj format je drugačiji od klasičnih statičnih postova ili drugih video zapisa koji su prisutni na drugim društvenim mrežama, što čini TikTok jedinstvenim i privlačnim za korisnike koji vole brzu, zabavnu i kreativnu razmenu sadržaja.

TikTok koristi snažan algoritam za preporuke sadržaja. Algoritam prati ponašanje korisnika, poput interakcija sa videozapisima, vremena provedenog na odredjenom sadržaju, pretraga i profila koje prate, kako bi pružio personalizovani i unikatni “feed” za svakog korisnika. Algoritam na TikTok-u je poznat po svojoj sposobnosti da brzo identifikuje interese korisnika i prikazuje sadržaj koji bi mogao da ih zanima, što može da dovede do brze viralnosti. TikTok je poznat po brzom širenju sadržaja.

Korisnici mogu postati viralni i stvoriti veliku publiku za svoj sadržaj, za relativno kratko vreme.

Koja su tri ključna TikTok trenda za 2023.?
Trendovi na TikToku su nepredvidivi i brzo se menjaju. Najčešće su to pesme ili neki ples. Mislim da je rano pričati o trendovima za 2023. godinu. Kao što sam napomenuo, oni su nepredvidivi i mislim da će ta tri ključna trenda tek da dodju, a mi smo ti koji ćemo da ih ispratimo.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!