today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Rasprodato za dva sata! Zato otvaramo novi termin za TikTok biznis hub 18.04.

Sva mesta, za prvi u Srbiji – TikTok biznis hub u organizaciji Marketing mreže, a pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, rasprodata su za manje od dva sata! Zbog velikog interesovanja kolega, otvaramo novi termin! Drugi po redu TikTok biznis hub biće održan 18. aprila u Beogradu, i biće otvoren za sve zainteresovane kompanije, agencije, mala i srednja preduzeća i samostalne stručnjake.   

TikTok je društvena mreža koja je doživela rapidan rast u popularnosti i broju korisnika. Kao najbrže rastuća društvena mreža u svetu, TikTok i dalje ostvaruje najveći godišnji rast u pogledu broja korisnika. Istraživanja pokazuju da u Srbiji čak četvrtina populacije ima otvoren TikTok nalog, a procenjuje se da ova platforma broji više od milion aktivnih korisnika mesečno, dok u regionu ta brojka prelazi tri miliona. Takođe, svaki treći korisnik interneta je i posetilac TikTok-a ili konzumira njegov sadržaj, bez obzira da li na njemu ima otvoren nalog ili ne.

„Vreme je pokazalo da TikTok nije prolazni trend, već društvena mreža čija popularnost i uticaj nastavljaju da rastu. Nema sumnje da TikTok postaje jedna od najčešće korišćenih i, među korisnicima, najrelevantnijih društvenih mreža na kojoj provode najviše svog vremena u odnosu na druge mreže, na kojoj traže savete, edukuju se, istražuju proizvode i usluge i donose odluke o kupovini. S druge strane, i dalje je mali procenat brendova u Srbiji koji su spremni da se upuste u TikTok avanturu. Kako bismo pomogli svim zainteresovanim kolegama da hrabro zakorače u svet TikTok-a, kreirali smo jedinstven biznis hub koji će im pomoći da uskoče u ovaj „brzi voz“ i osveže komunikaciju sa svojim ciljnim grupama“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreže, i dodala da je ovo prva edukacija ovog tipa u Srbiji, ali i regionu.

Drugi po redu TikTok biznis hub namenjen je svim zainteresovanim kolegama iz agencija, kompanija, malih i srednjih preduzeća, kao i samostalnim stručnjacima.  

Učesnici će kroz radionice, interaktivne prezentacije, studije slučaja, otvoreni dijalog sa influenserima dobiti odgovore, između ostalog, i na neka od sledećih pitanja – koje mogućnosti TikTok platforma nudi brendovima; kako kreirati TikTok strategiju i postaviti ciljeve; kako kreirati sadržaj koji će privući pažnju; kako unaprediti saradnju sa influenserima; kako „uskočiti“ u brzi TikTok voz i izgraditi zajednicu; koji su najefikasniji modeli oglašavanja na ovoj društvenoj mreži.

Svoja znanja i iskustva podeliće marketing stručnjaci iz kompanija koje već grade svoje zajednice na TikTok-u, predstavnici agencija koji pomažu klijentima da kreiraju i sprovode TikTok strategije, ali i i influenseri koji svakoga dana kreiraju sadržaje sa milionskim pregledima.

Svi učesnici će tokom biznis hub-a savladati znanja i veštine potrebne za otvaranje i vođenje TikTok naloga, a na poklon će dobiti i koristan eBook sa savetima za kreiranje stategija za ovu društvenu mrežu. 

Za više informacija o učešću u TikTok biznis hub-u pišite nam na mejl hello@marketingmreza.rs.

Prijave za biznis hub otvorene su do 07.04. ili do popunjavanja mesta. Broj mesta je ograničen! LINK ZA PRIJAVU

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!