REGION – Hrvatsko tržište komunikacija od nedavno je bogatije za još jednu digitalnu i komunikacionu agenciju – 404. 404 su pokrenuli Nikola Vrdoljak i Martina Pintarić.
„Pre nekoliko godina pokrenuli smo Projekat 404 u okviru kog smo poklanjali neiskorišćeni medijski prostor. Većina internet medija u to je vreme iskorišćavala samo manji deo inventara. Smatrali smo da je ostatak izgubljen pa smo gledali kako ga možemo iskoristiti. U projekat se uključilo preko 40 medija, medijski prostor su dobijale inicijative ili projekti kojima je bilo teško dopreti do javnosti, a nisu na nivou da kupuju medijski prostor. Osnovna ideja tog projekta i danas je ostavila trag u nama“, rekao je za Netokraciju Nikola Vrdoljak i dodao: „Možda najvažnije ostalo nam je upisano da gledamo i razumemo gde je neiskorišćeni resurs i kako ga bolje iskoristiti. Ponekad nije stvar u novim resursima, već u onima neiskorišćenima. Mislim da to možemo videti svuda oko sebe. Naravno, tu je i priča o institutu CERN i sobi 404 i izgubljenoj stranici, iako je meni 404 još uvek resurs koji se može efikasnije upotrebiti. Definicija koji bi vam rekli naši PR-ovci iz kancelarije je da 404 i soba na CERN-u označavaju veliku promenu u svetu interneta koji je nepovratno promenio komunikacije, a komunikacije su ono čime se bavimo i u čemu sigurno možemo dodati vrednost našim klijentima“.
Prema Vrdoljakovim rečima, agencija 404 neće prodavati web stranice i Facebook, već rešenja.
Izvor i foto: Netokracija