SVET – Konsultantska kuća Brand Finance objavila je juče godišnju studiju najuticajnijih i najvrednijih brendova u svetu – The Brand Finance Global 500.
Studija je pokazala da je Ferrari najmoćniji svetski brend, jer je po velikom broju kriterijuma (Brand Finance’s Brand Strength Index) ocenjen veoma visoko, navodi se u izveštaju. Ovaj italijanski proizvođač automobila dobio je, između ostalog, najviše ocene za lojalnost potrošača, vizuelni identitet, online prisustvo, ali i za zadovoljstvo zaposlenih.
Pored Ferrari-a, na listi AAA+ najmoćnijih svetskih brendova našli su se i Google, Hermès, Coca-Cola, Disney, Rolex, Red Bull.
Kompanija Apple ove godine našla se na listi AAA najvrednijih brendova, a ono što ih odvaja od drugih jeste sposobnost da svoj brend unovče, navodi se u izveštaju Brand Finance. Apple je treću godinu za redom najvredniji svetski brend, a u ovom trenutku njihova vrednost iznosi 105 milijardi dolara.
Više iformacija o Brand Finance metodologiji možete pronaći OVDE.