Transparentnost
Transparentnost brenda za neke je možda stara vest, ali će definitivno ostati među top trendovima i u 2014. U vreme kada informacije putuju među potrošačima i šire se brže nego ikada, ključno je biti što transparentniji. Iskreno komunicirati o tome šta radiš i kako to radiš, priznati greške i prihvaćati konstruktivne kritike, ključno je za dobijanje poverenja i poštovanja potrošača. Primer: Auto Zubak live streaming iz svih servisa
Jedinstveno iskustvo
Kreirati jedinstvena iskustva u kojima će ljudi hteti učestvovati nešto je o čemu svi govore, ali samo retki to zaista i rade. Izaći iz očekivane i uhodane komunikacijske šablone i uskočiti u nešto zabavno, novo, čudno, pokrenuće ljude da pričaju i učestvuju u tome.
Autentične, stvarne priče
Ljudi žele upoznati stvarne ljude i čuti stvarne priče koje stoje iza brendova. Podsetite potrošače kako ste počeli, zašto ste počeli, s kojim ste se preprekama suočili, koje su vam se zanimljive stvari dogodile putem, koga ste svojim brendom dotaknuli – to je ono što svakoga zanima. Stvarne priče se ne mogu kopirati. To je ono što čini brend posebnim i što je uvek u trendu. Primer: P&G stvarne priče sportista olimpijaca i njihovih mama u kampanji “Raising an Olympian”
Personalizovano
Ne samo da je personalizovano prema potrošaču, o čemu se danas sve više govori, nego je važno sagledati sâm brend kao osobu. Na primer, biografija i film o Steve Jobsu pridoneli su popularnosti brenda Apple jer poznavanjem osobe iza brenda više ga cenimo, stoga smo mu lojalniji.
Emocija
Brend je 100% emocija – što je brend emocionalniji na pametan, ne melodramatičan način, to će bolje poslovati na tržistu. Primeri su emocije poznatih brendova kao što je Harley Davidson – slobodan, Coca-Cola – sreća, Apple – razmišljanje na drugačiji način.
Autorke teksta: Anja Bauer Minkara i Petra Despot, Brandoctor
Izvor: Bruketa&Žinić OM