Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

To je velika ljubav – novi slogan i vizuelni identitet Pet centra

Aleksandra Parezanović, Marketing Manager u kompaniji Pet Network International, specijalno za Marketing mrežu govori o novom identitetu i konceptu Pet centra, ali i kako se on odražava na preferencije današnjih kupaca.

Pet centar menja logo, ceo vizuelni identitet i komuniakciju. Možete li nam reći više o novom vizuelnom identitetu i konceptu Pet centra?

Novi vizuelni identitet i koncept Pet centra je rezultat šestomesečnog istraživanja i želje da bolje razumemo potrebe današnjeg kupca i da budemo tamo gde je za njega relevantno.

Pet centar brend posluje na tržištu Srbije punih 15 godina, i prepoznat je po širokom asortimanu hrane i opreme za kućne ljubimce, kao i po poverenju koji je izgradio sa kupcima kroz stručno osoblje i odgovore na svako pitanje. Možemo reći da je za mnoge ljubimce Pet centar tu ceo njihov život.

Krenuvši od te osnove, kao jednog lepog nasleđa, naš put je bio uobličavanje i modernizacija izgleda brenda, kao i komunikacije. Želeli smo pokažemo da je Pet centar više od pet shop-a.  Pet centar je pet partner koji olakšava život na svakom koraku odrastanja ljubimca.

Novi vizuelni identitet i koncept ste nedavno predstavili u novoj prodavnici u Belgrade Waterfront naselju. Kako novi izgled prodavnice odražava preferencije današnjih kupaca i njihovih kućnih ljubimaca?

Da, u subotu 14.10. otvorili smo prvu prodavnicu u novom izgledu u Belgrade Waterfront naselju, zgrada Aurora, bulevar Vudroa Vilsona 8v.

Novi koncept donosi potpuno svež i moderan dizajn, stvarajući udobno i prijatno okruženje za kupce. U 200 metara kvadratnih prodajnog prostora, smešten je pažljivo biran asortiman hrane i opreme za pse, mačke, ribice, ptice i ostale ljubimce. U cilju još boljeg instore experience-a primenili smo jasno i čisto označavanje kategorija, kako bi kupci što lakše i bezbrižnije pronašli sve po šta su došli i obavili kupovinu. Deo prodvnice je i veterinarska apoteka, a tu je i naš doktor veterinarske medicine, za savete i izdavanje lekova uz recept.

Na koji deo Belgrade Waterfront prodavnice ste naročito ponosni?

Posebno smo ponosni na deo koji je deo posebnog experience-a, butik. Butik je izdvojeni deo prodavnice, specifičnog dizajna i ambijenta. U butiku ljubimci i vlasnici mogu pronaći najrazličitije aksesoare i opremu, a i birati sve po svojoj meri. Moguće je isprobavanje kaputića, kabanica, trenerki, odeće, kao i aksesoara i kako bi izabrali svoje “top“outfite.

Kako Pet centar planira da obezbedi da kućni ljubimci i vlasnici osećaju ljubav i podršku u novom okruženju?

Mi verujemo da kućni ljubimci zaslužuju svet u kojem će se osećati voljeni i cenjeni. Naš cilj je da budemo tu za njih, baš kao što su uvek tu za nas. Pet centar nastoji da obezbedi podršku i ljubav na svakom koraku njihovog putovanja. Odatle je nastao i naš novi slogan: To je velika ljubav.

Kako se sve ovo odražava na način na koji poslujete i pristupate kupcima?

Naša ponuda i iskustvo razvijaće se kako bi se bolje odgovorilo potrebama kućnih ljubimaca i njihovih vlasnika na svakom koraku. Veliki akcenat stavljamo na omnichannel experience i personalizaciju kako bismo kupcu olakšali svakodnevnicu na svakom koraku – bilo da je to iskustvu u našim prodavnicama, kroz online kupovinu, loyalty aplikaciju za dodatne popuste i pogodnosti ili Glovo uslugu kupovine.

Koje dalje korake planirate da preduzmete kako biste ostali verni svojoj misiji da budete podrška i ljubav za kućne ljubimce i vlasnike?

Naša namera je da kontinuirano evoluiramo i unapređujemo naše usluge i ponudu kako bismo ostali dosledni svojoj misiji. Slušaćemo povratne informacije naših kupaca, pratiti njihove potrebe i nastaviti da radimo na inovacijama kako bismo pružili najbolju podršku vlasnicima kućnih ljubimaca i njihovim ljubimcima u njihovim svakodnevnim avanturama.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!