Marketing mreža, pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, 22. marta i 18. aprila u Beogradu organizuje prvi u Srbiji – TikTok biznis hub. U pitanju je jedinstven edukativni format, koji će učesnicima pružiti neophodna znanja i veštine u oblasti kreiranja TikTok strategija za brendove. Tim povodom, razgovarali smo sa Andreom Lizdek, marketing direktorkom, Banjalučke pivare i jednom od predavača na TikTok biznis hub-u, o tome koji su ključni izazovi saradnje brendova i influensera, ali i ključni trendovi za 2023.
Zašto bi kompanije i brendovi danas trebalo da budu na TikTok-u?
Kao što je Nikola već naglasio, TikTok nije samo društvena mreža, nego platforma koja konstantno menja sve industrije, i omogućava nam da na humaniji način pristupamo novim korisnicima. Kompanije i brendovi bi se trebali više uskladiti sa pravilima TikToka nego svojim vlastitim vizuelnim smernicama, a tu smo svi poprilično kruti i nevoljni za promene. Brend mora živeti kroz poruku i priču, koja će biti pre svega iskrena, ne kroz logo i nametnute elemente brenda. TikTok je platforma koja je stvorena za humaniji pristup u digitalnom svetu.
Po čemu je TikTok jedinstven u odnosu na druge društvene mreže i u kojoj meri algoritam (i dalje) radi za nas?
Jedinstvenost se ogleda u tome što sadržaj koji se ceni je “sirov”, što svako ušminkavanje sadržaja ustvari je korak unazad. Pored toga, otkrio nam je mogućnost da ponudimo inkluzivan medijski format, odnosno sadržaj preko celog ekrana, sa mogućnošću da imamo brzu reakciju korisnika. Alogritam i dalje dobro funkcioniše, i ljudima preporučuje sadržaj koji im je u tom trenutku vrlo relevantan u realnom vremenu. TikTok nam dopušta da se igramo i da ne shvatamo sebe previše ozbiljno.
Šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima?
Predstavnici brenda i influenseri treba da se saslušaju i da se razumeju, naročito jer ta saradnja jeste dvosmerna ulica i mora biti sinhronizovana, kako bi sadržaj bio autentičan. Brend treba da usmerava content creatora, da bude podrška u pravcu stvaranja sadržaja , i sa druge strane moramo biti svesni da influenseri zaista najbolje poznaju svoju publiku.
Koja su tri ključna TikTok trenda za 2023.?
Ono što je “sirov” sadržaj doneo na TikToku jeste da ljudi ne žele da im se nešto prodaje, nego prezentuje. Da im se pokažu sve prednosti i mane, bilo da je u pitanju kozmetički brend, uređaj za domaćinstvo ili automobili. Ljudi će nastaviti da se povezuju sa brendovima i influenserima, koji budu ostali dosledni sebi u iskrenosti.
Zašto ste, kao kompanija, podržali TikTok biznis hub?
Drago nam je da imamo mogućnost da budemo deo TikTok biznis hub-a i da zajedno sa kolegama razmenimo iskustva i postojeća znanja. Sharing is caring.
Prijave za TikTok biznis hub 18. aprila otvorene su na linku OVDE.