Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Samorefleksija je ključna za dobro poslovanje i napredak!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Milan Perić, Marketing and Communications Director, Carlsberg Srbija rekao je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Sagledavanje slike odnosno analiza nas samih je ključna za dobro poslovanje i napredak na ličnom i profesionalnom nivou. Kada pogledam to imaginarno ogledalo, prvo što primećujem jeste kontinuirani napredak, zatim nepresušna strast prema poslu i fleksibilnost, koja je u današnjim okolnostima neophodna. Svako detaljno analiziranje sebe i svog poslovanja, kao i izazova koji se stavljaju ispred mene otvara nove neistražene prozore i prostor za unapređenje. Sa druge strane, kontinuirano dobri rezultati pojačavaju motivaciju, koja mi služi kao gorivo za buduće projekte. Sagledavajući kompletno tržište marketinških komunikacija primećujem pomak iz godine u godinu i rast, na koji svi treba da budemo ponosni. Primetno je da kompanije prate svetske trendove, nalaze inovativne načine da dođu do potrošača i ono što je najbitnije, trude se da ispričaju dobru priču za svoje proizvode.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Strast prema projektu, zadatku, poslu i generalno prema stvarima koje se vole se ne može sakriti. S tim u vezi, savetovao bih im da tu svoju posebnost i energiju usmere na pravi način i da ne prezaju od prezentovanja onih, na izgled, nesvakidašnjih, netipičnih i “pomerenih” ideja, u koje duboko i istinski veruju. Samo na taj način mogu se izdvojiti u moru genijalaca i kreativnih profesionalaca. Prilikom ocenjivanja radova gledaću pre svega ideju i insight iz kojeg je ona proizašla. Svakako, ključno je da se vidi koji je impact ostvaren tj. da li su ispunjeni zacrtani KPI-evi.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!