Agencije McCann Erickson Beograd, Direct media, McCann Erickson PR (sadašnji Represent communications), Ipsos Strategic Marketing, Crvena zvezda marketing i Odbojkaški savez Srbije, kao i preduzeće BeoExpo i Beogradski sajam proglašeni su, krajem prošle godine, za najuspešnije, a na osnovu devet relevantnih ekonomskih pokazatelja o kvalitetu poslovanja u 2010. godine, iskazanih kroz završne račune, a koje časopisa TABOO svake godine objavljuje. U okviru petog po redu Marketinškog događaja godine, po prvi put dodeljene su i nagrade za najbolju knjigu iz sveta marketinga koja je pripala Ivanu Stankoviću za delo „Osnovi kakodalogije“, dok je priznanje za najbolji udžbenik godine pripalo Saši Veljkoviću za knjigu „Brend menadžment u savremenim tržišnim uslovima“.
Neki od dobitnika nagrada, specijalno za Marketing mrežu, otkrivaju tajnu na koji način biti uspešan.
Foto: Časopis TABOO
Jelena Kovačević, izvršna direktorka agencije „Represent Communications“:
Da biste postali uspešni potrebno je, pre svega, da budete hrabri, odlučni, da donesete odluke u pravo vreme, ali i da imate dobar tim, koji će vas u svakom trenutku podržati.
Marija Matić, direktorka za medijsko planiranje agencije „Direct Media“:
Ne plašite se krize, nego gledajte na koji način možete da je iskoristite. Smatram da je neophodno da se konstantno prate trendovi, da se prati šta se dešava na zapadu, jer će to kad-tad doći i kod nas. Takođe, neophodno je stalno raditi sa ljudima u okviru tima, stvoriti neku pozitivnu energiju, gledati u budućnost i jako puno raditi. Samo to može da vam donese uspeh.
Zoran Avramović, direktor agencije „Crvena Zvezda marketing“:
Najvažnije je da verujete u ono što mislite i radite. Takođe, važno je biti iskren, kako prema sebi, tako i prema ljudima sa kojima radite, ali i svojim klijentima. Bez vere i iskrenosti ne možete postići uspeh.
Ivan Stanković, predsednik agencije „Communis“ i autor marketinške knjige godine „Osnovi kakodalogije“:
Borite se, trudite se, radite! Svakoga dana imate opciju da se umijete ili da se ubijete. Ako odlučite da se umijete, onda krenite da radite, jer je svakoga dana nova borba.
Viktor Nikolić, direktor preduzeća „BeoExpo“:
Nemam recept za uspeh, ali smatram da mora da postoji veza iskustva, rada i znanja. Stalna edukacija zaposlenih je izuzetno važna. Iz tog razloga, „BeoExpo“ je napravio dogovor sa Visokom školom za dizajn, čiji će studenti vežbe i praksu obavljati u okviru našeg preduzeća. Ulaganje u znanje je jedan od načina da budete uspešni.
Zdenka Milanović, direktorka agencije „McCann Erickson Beograd“:
Uspešnost neke agencije ogleda se u snazi i kvalitetu tima, talentovanom i stručnom kadru, koji veoma posvećeno i strastveno kreira kvalitetne komunikacije koje pomeraju granice. Ako uspete da izgradite snažan tim, koji uživa dok stvara i voli svoj posao, tada možete da računate na uspeh.
Autor: Ivana Parčetić