Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Savet za brendove isti kao za ljude: imajte svrhu, nemojte samo da postojite

Nacionalni festival integrisanih komunikacija Kaktus okupio je najveće svetske kreativce i najuticajnije govornike iz industrije komunikacija. Učesnica je bila i Neli Angelova, direktorka komunikacija kompanije Nestlé za jugoistočno evropsko tržište, koja je istakla da bi jedan od najvažnijih ciljeva kompanija trebalo da bude – graditi brend sa svrhom, koji je smislen i relevantan.

Angelova je naglasila da potrošači od kompanija i brendova očekuju da predvode promene, da budu praktični, i da im budu podrška u svakodnevnom životu. Podsetila je da u osnovi poslovne filozofije Nestlé-a leži nastojanje da njihovi brendovi unaprede kvalitet života današnjih i budućih generacija.

„Poslovanje samo radi profita je davno prevaziđen koncept. Potrošači su sve zahtevniji i poverenje ukazuju brendovima koji imaju više ciljeve, a pandemija je podigla njihova očekivanja na još viši nivo. Zabrinuti za sopstveno zdravlje, dobrobit društva i budućnost planete, potrošači su nagradili brendove koji pokazuju brigu za ljude i životnu sredinu, a manje pažnje su posvetili brendovima neosetljivim na potrebe zajednice”, istakla je Angelova.

U svom izlaganju ona je naglasila da Nestlé gradi poverenje ne samo ukusnim proizvodima, čiju hranljivu vrednost kontinuirano unapređuje, već i nastojanjem da promeni život na bolje za što veći broj ljudi. Samo tokom 2021. godine, kompanija je ugroženim grupama stanovništva donirala proizvode u vrednosti većoj od 17 miliona dinara. Da potrošači to itekako znaju cene pokazuje poverenje koje godinama unazad poklanjaju Nestlé brendovima, među kojima su i poznati C proizvodi. Začin C je jedanaesti put u nizu dobitnik nagrade „Moj izbor“ u svojoj kategoriji. Kao deo Nestlé porodice, ovaj brend podržava domaću poljoprivredu i proizvođače, povećavajući udeo lokalno proizvedenih sirovina koje ulaze u sastav C proizvoda.

„Privilegija je da u Surčinu imate lokalnu proizvodnju, i to u fabrici koja je prva u Srbiji prestala da šalje otpad na deponije. Sprovodeći projekat regenerativne poljoprivrede i podrškom domaćim dobavljačima, zajedno gradimo zdraviju budućnost, sa zdravijim sastojcima, uz manje emisije ugljen-dioksida i korišćenjem zelene energije u proizvodnji. Birajući naš proizvod, potrošači nam stavljaju do znanja da su svesni da je taj brend učinio nešto dobro za njih, društvo i planetu“, naglasila je Angelova.

Na kraju izlaganja, ona je poručila da za brendove ima isti savet kao i za sve ljude: „Imajte svrhu, nemojte samo da postojite. Zaradite ljubav, pomažite drugima i sačuvajte planetu za buduće generacije.“

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!