today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zloupotreba dece u kampanji za popis stanovništva u BiH

REGION – Pred popis stanovništva u BiH sve su očiglednije različite manipulacije, a među njima i zloupotreba dece u kampanjama, piše Al Jazeera. Uoči popisa koji će biti sproveden od 1. do 15. oktobra pažnju javnosti privlači izjašnjavanje o nacionalnoj i verskoj pripadnosti odnosno maternjem jeziku, a u kampanji se, kao sredstvo uveravanja, koriste i deca.
Al Jazeerin reporter Sanel Kajan donosi priču s dva očigledna primera, jednom iz Gradačca i drugom iz bh. entiteta Republike Srpske, u kojima se u delovima video-spotova objavljenih na internetu i društvenim mrežama jasno vidi kako se deca koriste u kampanjama pred popis.

Sporni video-spotovi
U kampanji Omladinskog kulturnog centra Gradačac pod nazivom „Bitno je biti Bošnjak“ jedno dete govori: „Halo, bolan! On će meni: Ti si Bosanac?! Ma, kakav Bosanac?! Ja sam Bošnjak! Govorim o popisu stanovništva. Hoće da nam podvale da smo mi Bosanci!“
Stručnjaci za dečja prava i oni koji dugi niz godina rade s mladima, slažu se da je reč o zloupotrebi dece. „Ombudsmani su odmah reagovali i zatražili od OKC Gradačac da ukloni sporni video. Istovremeno smo se obratili Veću za štampu BiH i Regulatornoj agenciji za komunikacije, da u skladu sa svojim ovlašćenjima preduzmu sve aktivnosti da se navedeni video ukloni“, kaže Nives Jukić iz Kancelarije ombudsmana u BiH.
Autori spomenutih video poruka kažu da na snimcima ne vide ništa sporno i poručuju: „Nije nam bila namera bilo koga uvrediti. Naše udruženje promoviše samo pozitivne vrednosti i nikad nismo zloupotrebljavali decu, niti bilo koga drugog“.
Snježana Galić, urednica Dečje redakcija Radija BiH, ukazuje kako „ne zna koliko tako malo dete može da se suprotstavi odraslom koji mu je možda blizak ili drag, a on ga zapravo iskorištava“.

Više informacija o kampanji pogledajte na sajtu Telegrafa.

Izvor: Al Jazeera

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!