Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Zbog googlanja, javnost je oguglala na marketing!

Još nemate content marketing strategiju? Krajnje je vreme da je izradite jer taj oblik marketinga dokazano privlači kupce i gradi stvarno poverenje između brendova i potrošača. Content marketing promoviše brend ili proizvod korišćenjem spoja informacija i zabave. Prema članku nedavno objavljenom na web stranici Forbes magazina, nema znakova usporavanja njegovog predviđenog eksplozivnog rasta u 2014. godini.
Danas svi sve više preskaču reklame i ignorišu novinske oglase. Zbog googlanja, javnost je oguglala na marketing! Javnost je danas toliko navikla na surfanje internetom da sve ređe obraća pažnju na display banere ili bilo koje druge statične oglase na internetu. Tradicionalni marketing u offline ili online kanalima postaje sve neučinkovitiji. Upravo zbog toga oglašivači sve veći fokus stavljaju na content marketing.
Prvo pravilo content marketinga je da on nije vezan isključivo uz online kanale. Naprotiv, sadržaj ili priča koju nudimo javnosti postaje višestruko relevantnija ukoliko je materijalizovana ili povezana s pričom o brendu u pravom svetu.
Content marketing je umeće komuniciranja s ciljnim javnostima bez direktnog fokusa na prodaju. Umesto guranja proizvoda i usluga u prvi plan, content marketing nudi informacije ili iskustva koja ciljnim grupama obogaćuju život i čine ih emocionalno zadovoljnijima. Srž content marketinga je uverenje da će preduzeće koje svojim potrošačima pruža kontinuiran i vredan sadržaj ili informacije biti nagrađeno od strane tih istih potrošača lojalnošću ili spremnošću da za njegove proizvode ili usluge izdvoje više.
Što se tiče trendova, rastom udela pametnih uređaja s GPS mogućnostima, sadržaj koji je namenjen individualnom korisniku u realnom, ali i njemu idealnom vremenu te na njemu idealnoj lokaciji postaje sve relevantniji. Takav tip sadržaja danas čini razliku između potrošačima irelevantnog i relevantnog sadržaja.
Kako piše na primer Mashable, kao i sve više stručnih medija, ideja da oglašivači odnosno reklamne agencije kreiraju novinarski sadržaj (tzv. brend novinarstvo) dobila je na zamahu poslednjih godina. Medijski izdavači, oglašivači i komunikacijske agencije oduvek su usko sarađivale i u budućnosti se ništa neće bitnije promeniti. Razlika je jedino u tipu objavljenog sadržaja. Pre su to bili oglasi ili advertorijali, a danas su to brendirani sadržaji u obliku content marketinga. Međutim, uvek treba imati na umu kvalitet tog sadržaja te pošten i profesionalan pristup, kao uostalom i u bilo kom drugom kanalu oglašavanja.

Izvor: Bruketa&Žinić OM
Autor: Ivan Tanić, strateški planer agencije Bruketa&Žinić OM

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!