Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Završen ovogodišnji FORFEST!

Svečanom dodelom nagrada u Budvi, u subotu uveče, završen je trodnevni festival kreativne industrije FORFEST. Ono po čemu je FORFEST bio velik i čime je zavredeo širu podršku u svom razvoju, jeste program u kojem su svoja predavanja održali Igor Arih, Davor Bruketa, Mitja Constantini, Vladimir Čeh, Sašo Dimitrievski, Ekrem Dupanović, Maja Lalić, Ružica Mevorah, Jernej Repovš, Božo Skoko, Ivan Stanković i Drenislav Žekić. Posebnu pažnju publike izazvala je panel diskusija na temu Marketing mixa u turizma, u kojoj su učestvovali: Ivo Laurenčič, Davor Bruketa, Bojan Hadžihalilović, Jernej Repovš i Velibor Zolak.
Treći dan festivala završen je dodelom nagrada najboljim radovima. Žiri takmičenja u najboljim komunikacionim projektima, u sastavu Ivo Laurenčić, Idea Plus Skoplje, predsednik, Davor Bruketa, Bruketa & Žinić OM Zagreb, Bojan Hadžihalilović, Fabrika Sarajevo, Jernej Repovš, Studio Marketing JWT Ljubljana i Ivan Stanković, Communis DDB Beograd, članovi, pregledao je 107 prijavljenih radova iz 8 zemalja regiona i u finale propustio 43 projekta. Žiri je izvan konkurencija stavio prijave subjekata koji su vlasnički povezani sa članovima žirija i organizatorom takmičenja. Pobednici po kategorijama su:

– Prva nagrada: Leisure & Entertainment, Press Group, rad Open Air Jazz Cerkno, agencija Pristop Ljubljana za Open Air Jazz Cerkno

– Prva nagrada: Press Group –NGO, rad U čijim sve rukama završi hrvatsko oružje, agencija Digitel Zagreb

– Prva nagrada: Banners, Offsite Advertising, Interactive Tools Digital, mobilna aplikacija, agencija Leo Burnett Beograd za Jelen pivo

– Prva nagrada: Environmental Design, Grupa dizajnera Unibrand Montenegro za Naval Heritage Collection

– Prva nagrada: Corporative PR, rad Bitka za bebe, agencija Saatchi&Saatchi Beograd za Fondaciju B92

– Prva nagrada: TV & Film Group, Travel, Transport & Tourism, rad Berovo, Brajchino, Nijazi Beg, agencija Aquarius Design, Skopje

– Prva nagrada: TV & Film Group, Music Videos, spot Euro, Neuro, produkcija Mapa Podgorica za Ramba Amadeusa

– Prva nagrada: TV & Film Group, Drinks, rad Nectar Family – Tačno Vreme, agencija Saatchi&Saatchi Beograd za Nectar

– GRAND PRIX, rad Mi smo dio ekipe, Koala Production, Podgorica za društvenu kampanju za Centar za građansko obrazovanje i LGBT Forum Progres.

„Grand prix festival dodelili smo Koala Production iz Podgorice za društvenu akciju „Mi smo dio ekipe“. Žiri je odluku doneo jednoglasno. Nagrađeni rad sjajan je primer pozitivne komunikacione prakse u kojoj se uz minimalna ulaganja i originalnošću kreativnog rešenja postižu maksimalni učinci. Nagrađeni je rad, savremenim i provokatinim tretiranjem važnog društvenog izazova postigao visoki stepen viralne atraktivnosti poruke koja se masovno proširila društvenim mrežama, multiplicirajući snagu kampanje. Izborom ovog rada za glavnu nagradu festivala žiri je hteo naglasiti da mala količina raspoloživih sredstava nije prepreka za efikasnu masovnu komunikaciju. Dobre ideje mogu prevazići manjak sredstava.
Osim toga, žiri je odabrao projekt koji pokazuje važnost i snagu oglašivačke industrije u
pozitivnim društvenim procesima“, – saopšteno je u obrazloženju nagrada.
Specijalno priznanje FORFEST-a dodeljeno je Ivi Laurenčiču, osnivaču i direktoru agencije IdejaX Skoplje, za izuzetan doprinos u razvoju festivala.
Poslednjeg dana Festivala, u cilju njegovog etabliranja i širenja, formiran je i Bord direktora
festivala oglašavanja u koji su ušli svi članovi žirija, te predstavnici organizatora iz Crne Gore. Sastav Borda je otvoren za nove članove i u njega će, kako se očekuje, ući još nekoliko istaknutih imena oglašivačke industrije regiona. Najavljene su i značajne promene budvanskog Festivala (imena, proširenje takmičarskog programa na sve oblasti advertisinga i drugo) u pravcu pretvaranja Budve u festival regionalne oglašivačke industrije.

Spisak svih nagrađenih po kategorijama možete pogledati OVDE.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!