Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Zašto su Srbiji potrebni ekološki brendovi?

Dobro poznata formula da pravi uspeh u biznisu ne donosi samo uspešno poslovanje kompanije na tržištu, već i njena društvena odgovornost, polako evoluira u koncept ekoloških brendova koji će dobijati sve veći značaj u godinama koje slede. Briga za zajednicu i zaposlene već je postao standard koji se ne dovodi u pitanje, a briga za ekologiju sve češće je u fokusu poslovanja.
Možda najbolji dokaz predstavlja japanska Tojota, koja je zauzela prvo mesto u godišnjem izveštaju „Najbolji globalni ekološki brendovi” koji je objavila Interbrand konsultantska agencija za 2012. godinu, a već u prvom kvartalu 2013. potvrdila dominaciju po broju prodatih automobila na globalnom nivou, ostavljajući iza sebe američki Dženeral motors i nemački Folksvagen.
Zanimljivo je i da u vreme krize koja je prethodnih godina poljuljala najjače ekonomije sveta, ekološki proizvodi nisu zabeležili pad već porast potražnje, a najpoznatiji ekološki brendovi baš u tom periodu učvrstili su svoje mesto na tržištu.
Jedan primer iz Srbije potvrđuje da su ekološki brendovi ne samo mogući, već i preko potrebni i u našoj zemlji. Inovativni Q sistem gradnje beogradske kompanije Quatro Houses jedan je od ekoloških aduta Evrope u ovom trenutku, a od početka je imao sasvim neuobičajenu priču za naše uslove. Prvo je prepoznat na globalnom nivou i još 2010. godine u konkurenciji više od 1.000 ekoloških projekata iz celog sveta zaslužio jednu od najprestižnijih nagrada u svetu građevine – čuvenu Lafarge Invention Awards. Slede interesovanja mnogih zemalja za “srpski patent”, kako se sve češće naziva Q tehnologija, a tek tri godine kasnije nov sistem gradnje konačno stiže i u našu zemlju. Patent koji su osmislili srpski inženjeri na čelu sa mr Jovanom Nikolićem privukao je veliku pažnju na 39. Međunarodnom sajmu građevine u Beogradu najavljujući rađanje jednog od najvećih ekoloških brendova u našoj zemlji.

Zašto Quattro Houses ima perspektivu?
Ključna karakteristika Q sistema od samog početka je upravo njegova ekološka nota. Ovaj sistem, naime, omogućava uštedu energije u objektima i do 80 odsto, a istovremeno smanjuje emisiju štetnih gasova i tokom gradnje i tokom zagrevanja objekata. Već spomenuto priznanje za najbolji ekološki projekat u Evropi ne čudi ako se zna da su upravo zgrade najveći potrošači energije i zagađivači na starom kontinetu, jer troše čak 41 odsto ukupne energije. Više i od saobraćaja i od celokupne industrije.
Stoga sledi jedan od najvećih zaokreta u borbi za očuvanje planete i životne sredine, a novi ekološki adut po prvi put u istoriji postaju energetski efikasne zgrade, upravo ono što Q sistem i nudi. Isti obrazac zapaža se i u slučaju Tojote, koja nije oduvek bila lider svetske auto-industrije, ali je prva počela da razvija asortiman potpuno hibridnog vozila pod nazivom Toyota Prius, koji je ovoj kompaniji nakon 15 godina doneo epitet najboljeg ekološkog brenda na svetu i sve bolje poslovne rezultate. Quattro Houses u sektoru građevine čini upravo identičnu stvar. Među prvim je kompanijama na svetu koje su uspele da razviju tehnologiju koja obezbeđuje izuzetnu uštedu energije, a o potencijalu Q sistema najbolje svedoči prethodno spomenuto priznanje.
Zbog toga su Srbiji potrebni ekološki brendovi, jer je već sada jasno da će u decenijama koje slede zaštita životne sredine biti jedan od ključnih elemenata svakog biznisa. Bez te komponente domaće kompanije nemaju izglede na međunarodnom tržištu, a upravo na njemu se dokazuje istinski uspeh svakog brenda.

Za Marketing mrežu piše: Marko Nedeljković

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!