Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zašto su Srbiji potrebni ekološki brendovi?

Dobro poznata formula da pravi uspeh u biznisu ne donosi samo uspešno poslovanje kompanije na tržištu, već i njena društvena odgovornost, polako evoluira u koncept ekoloških brendova koji će dobijati sve veći značaj u godinama koje slede. Briga za zajednicu i zaposlene već je postao standard koji se ne dovodi u pitanje, a briga za ekologiju sve češće je u fokusu poslovanja.
Možda najbolji dokaz predstavlja japanska Tojota, koja je zauzela prvo mesto u godišnjem izveštaju „Najbolji globalni ekološki brendovi” koji je objavila Interbrand konsultantska agencija za 2012. godinu, a već u prvom kvartalu 2013. potvrdila dominaciju po broju prodatih automobila na globalnom nivou, ostavljajući iza sebe američki Dženeral motors i nemački Folksvagen.
Zanimljivo je i da u vreme krize koja je prethodnih godina poljuljala najjače ekonomije sveta, ekološki proizvodi nisu zabeležili pad već porast potražnje, a najpoznatiji ekološki brendovi baš u tom periodu učvrstili su svoje mesto na tržištu.
Jedan primer iz Srbije potvrđuje da su ekološki brendovi ne samo mogući, već i preko potrebni i u našoj zemlji. Inovativni Q sistem gradnje beogradske kompanije Quatro Houses jedan je od ekoloških aduta Evrope u ovom trenutku, a od početka je imao sasvim neuobičajenu priču za naše uslove. Prvo je prepoznat na globalnom nivou i još 2010. godine u konkurenciji više od 1.000 ekoloških projekata iz celog sveta zaslužio jednu od najprestižnijih nagrada u svetu građevine – čuvenu Lafarge Invention Awards. Slede interesovanja mnogih zemalja za “srpski patent”, kako se sve češće naziva Q tehnologija, a tek tri godine kasnije nov sistem gradnje konačno stiže i u našu zemlju. Patent koji su osmislili srpski inženjeri na čelu sa mr Jovanom Nikolićem privukao je veliku pažnju na 39. Međunarodnom sajmu građevine u Beogradu najavljujući rađanje jednog od najvećih ekoloških brendova u našoj zemlji.

Zašto Quattro Houses ima perspektivu?
Ključna karakteristika Q sistema od samog početka je upravo njegova ekološka nota. Ovaj sistem, naime, omogućava uštedu energije u objektima i do 80 odsto, a istovremeno smanjuje emisiju štetnih gasova i tokom gradnje i tokom zagrevanja objekata. Već spomenuto priznanje za najbolji ekološki projekat u Evropi ne čudi ako se zna da su upravo zgrade najveći potrošači energije i zagađivači na starom kontinetu, jer troše čak 41 odsto ukupne energije. Više i od saobraćaja i od celokupne industrije.
Stoga sledi jedan od najvećih zaokreta u borbi za očuvanje planete i životne sredine, a novi ekološki adut po prvi put u istoriji postaju energetski efikasne zgrade, upravo ono što Q sistem i nudi. Isti obrazac zapaža se i u slučaju Tojote, koja nije oduvek bila lider svetske auto-industrije, ali je prva počela da razvija asortiman potpuno hibridnog vozila pod nazivom Toyota Prius, koji je ovoj kompaniji nakon 15 godina doneo epitet najboljeg ekološkog brenda na svetu i sve bolje poslovne rezultate. Quattro Houses u sektoru građevine čini upravo identičnu stvar. Među prvim je kompanijama na svetu koje su uspele da razviju tehnologiju koja obezbeđuje izuzetnu uštedu energije, a o potencijalu Q sistema najbolje svedoči prethodno spomenuto priznanje.
Zbog toga su Srbiji potrebni ekološki brendovi, jer je već sada jasno da će u decenijama koje slede zaštita životne sredine biti jedan od ključnih elemenata svakog biznisa. Bez te komponente domaće kompanije nemaju izglede na međunarodnom tržištu, a upravo na njemu se dokazuje istinski uspeh svakog brenda.

Za Marketing mrežu piše: Marko Nedeljković

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!