today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WestJet božićno iznenađenje

west+jet+christmas+presentsWestJet, druga najveća avio kompanija u Kanadi, napravila je marketinški podvig koji je postao prava viralna senzacija. Naime, na aerodromima u kanadskim gradovima Toronto i Hamilton, avio kompanija WestJet je postavila velike interaktivne monitore sa kojih putnike u realnom vremenu pozdravlja Deda Mraz i pita ih šta žele da dobiju na poklon za Božić.
I dok su putnici preko monitora uživo razgovarali sa Deda Mrazom, zaposleni u WestJetu su iza monitora zapisivali njihove želje. Odmah nakon što su avioni s putnicima uzleteli zaposleni su otišli u prodavnice, kupili željene poklone, upakovali ih i na njima napisali imena putnika. Kada je avion nakon nekog vremena sleteo u Calgary, putnike su na posebnoj pokretnoj traci za prtljag čekali njihovi pokloni – od čarapa do tablet računara i televizora.
Za samo nekoliko dana video snimak „Božićno čudo“ na YouTube kanalu dostigao je nekoliko miliona pregleda iz preko 200 država, a o njemu su izvestili i mediji iz celog sveta.
„Za produkciju klasičnog oglasa bismo takođe izdvojili šestocifren iznos, ali zasigurno ne bismo ostvarili ovakve efekte“, rekli su u kompaniji WestJet.

Više informacija pročitajte na portalu Mashable.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!