Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

WestJet božićno iznenađenje

west+jet+christmas+presentsWestJet, druga najveća avio kompanija u Kanadi, napravila je marketinški podvig koji je postao prava viralna senzacija. Naime, na aerodromima u kanadskim gradovima Toronto i Hamilton, avio kompanija WestJet je postavila velike interaktivne monitore sa kojih putnike u realnom vremenu pozdravlja Deda Mraz i pita ih šta žele da dobiju na poklon za Božić.
I dok su putnici preko monitora uživo razgovarali sa Deda Mrazom, zaposleni u WestJetu su iza monitora zapisivali njihove želje. Odmah nakon što su avioni s putnicima uzleteli zaposleni su otišli u prodavnice, kupili željene poklone, upakovali ih i na njima napisali imena putnika. Kada je avion nakon nekog vremena sleteo u Calgary, putnike su na posebnoj pokretnoj traci za prtljag čekali njihovi pokloni – od čarapa do tablet računara i televizora.
Za samo nekoliko dana video snimak „Božićno čudo“ na YouTube kanalu dostigao je nekoliko miliona pregleda iz preko 200 država, a o njemu su izvestili i mediji iz celog sveta.
„Za produkciju klasičnog oglasa bismo takođe izdvojili šestocifren iznos, ali zasigurno ne bismo ostvarili ovakve efekte“, rekli su u kompaniji WestJet.

Više informacija pročitajte na portalu Mashable.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!