Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Welcome to Brandland!

REGION – Regionalni eksperti iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija 20. juna dolaze u Sarajevo na Branding konferenciju kako bi razmenili znanja i iskustva na regionalnom marketinškom tržištu. Program Branding konferencije 04 posvećen je uticaju globalizacije i regionalizacije, trendovima i tržišnim promenama izazvanim razvojem digitalnih medija, povezivanjem kreativnosti i inovacija, te uspešnom iskustvu novih marketinških strategija.
“Branding konferencija i ove godine ima za cilj istaknuti važnost brendiranja u procesu poslovanja i kreiranja imidža kod potrošača i javnosti. Praktične primere i rezultate marketinških strategija na internacionalnim, regionalnim i lokalnim tržištima između ostalih će prezentovati i ugledne kompanije Nestle, Atlantic grupa, Bimal, Henkel, MC’Donalds, Kraš, Heineken grupa…”, najavila je Vesna Beganović, Partner & New Business marketing agencije Via Media.
O psihologiji potrošača, trenutnim pozicijama internacionalnih i regionalnih brandova iz svog dvadesetogodišnjeg iskustva u istraživanju tržišta govoriće vlasnica Instituta za istraživanje tržišta i medija Mediana Slovenija, Janja Marolt Božić.
Primer primene inovativnih komunikacijskih rešenja, kako planirati, realizirati interaktivni pristup potrošačima, te na koji način povezati digitalne medije i koristiti nove tehnologije govoriće osnivač i kreativni direktor prve digitalne agencije u Hrvatskoj DRAP, Davor Runje.
Pojedine zemlje imaju jake brand ambasadore u sportu, muzici i filmu. “Izlaz iz labirinta” je tema posvećena internacionalnim pričama lokalnih brand ambasadora. Kako izgleda komunikacija kada se spoje brandovi različitih zemalja u promociji istog cilja. Govoriće se o iskustvu šta mogu uraditi pojedinci kad ne može država.
Digitalna groznica i Multiscreen Consumers-i je tema koja govori o važnosti real-time marketinga, mobilnog oglašavanja, content marketinga… O svakodnevnoj upotrebi smart uređaja, marketinških mogućnosti mobilnih aplikacija, društvenih mreža, generaciji “share and like”, na panelu će govoriti direktorica marketinga crnogorskog Telecoma, Varvara Lješković, Chief Content Officer Jasno i Glasno Hrvatska Ana Penović i Managing director Media Pool iz Slovenije Valerija Prevolšek.
Zanimljivu radionicu vodiće kreativna direktorica agencije Leo Burnett Srbija Anja Radulović, dobitnica velikog broja nagrada, članica Multi Channel Jury-ja na Golden Drum-u, New York Festival-u i prestižnom Clio Awards-u. Tema ove radionice je Pirati s Interneta! i govori o inspiracijama kreativnog stvaranja, moći dobrog brainstorminga, idejama koje nastaju kad prestanemo guglati, upotrebimo maštu, olovku i prazan papir.
Branding konferencija i ove godine nastavlja uspešnu saradnju s Ekonomskim fakultetom Sarajevo kroz projekat “Student Brand Story” i kampanju “Deset razloga zašto sam brandoljubac vašeg branda!”. Kao i prethodnih godina, neizostavni deo konferencije je i druženje, ali ovaj put na nešto drugačiji način. Ovom prilikom pozivamo sve da dožive inspirativni Brandland B2B Business networking.

Sve dodatne informacije o Branding konferenciji možete dobiti na web strani www.branding.ba

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!