today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Welcome to Brandland!

REGION – Regionalni eksperti iz oblasti tržišnih komunikacija, brandinga i medija 20. juna dolaze u Sarajevo na Branding konferenciju kako bi razmenili znanja i iskustva na regionalnom marketinškom tržištu. Program Branding konferencije 04 posvećen je uticaju globalizacije i regionalizacije, trendovima i tržišnim promenama izazvanim razvojem digitalnih medija, povezivanjem kreativnosti i inovacija, te uspešnom iskustvu novih marketinških strategija.
“Branding konferencija i ove godine ima za cilj istaknuti važnost brendiranja u procesu poslovanja i kreiranja imidža kod potrošača i javnosti. Praktične primere i rezultate marketinških strategija na internacionalnim, regionalnim i lokalnim tržištima između ostalih će prezentovati i ugledne kompanije Nestle, Atlantic grupa, Bimal, Henkel, MC’Donalds, Kraš, Heineken grupa…”, najavila je Vesna Beganović, Partner & New Business marketing agencije Via Media.
O psihologiji potrošača, trenutnim pozicijama internacionalnih i regionalnih brandova iz svog dvadesetogodišnjeg iskustva u istraživanju tržišta govoriće vlasnica Instituta za istraživanje tržišta i medija Mediana Slovenija, Janja Marolt Božić.
Primer primene inovativnih komunikacijskih rešenja, kako planirati, realizirati interaktivni pristup potrošačima, te na koji način povezati digitalne medije i koristiti nove tehnologije govoriće osnivač i kreativni direktor prve digitalne agencije u Hrvatskoj DRAP, Davor Runje.
Pojedine zemlje imaju jake brand ambasadore u sportu, muzici i filmu. “Izlaz iz labirinta” je tema posvećena internacionalnim pričama lokalnih brand ambasadora. Kako izgleda komunikacija kada se spoje brandovi različitih zemalja u promociji istog cilja. Govoriće se o iskustvu šta mogu uraditi pojedinci kad ne može država.
Digitalna groznica i Multiscreen Consumers-i je tema koja govori o važnosti real-time marketinga, mobilnog oglašavanja, content marketinga… O svakodnevnoj upotrebi smart uređaja, marketinških mogućnosti mobilnih aplikacija, društvenih mreža, generaciji “share and like”, na panelu će govoriti direktorica marketinga crnogorskog Telecoma, Varvara Lješković, Chief Content Officer Jasno i Glasno Hrvatska Ana Penović i Managing director Media Pool iz Slovenije Valerija Prevolšek.
Zanimljivu radionicu vodiće kreativna direktorica agencije Leo Burnett Srbija Anja Radulović, dobitnica velikog broja nagrada, članica Multi Channel Jury-ja na Golden Drum-u, New York Festival-u i prestižnom Clio Awards-u. Tema ove radionice je Pirati s Interneta! i govori o inspiracijama kreativnog stvaranja, moći dobrog brainstorminga, idejama koje nastaju kad prestanemo guglati, upotrebimo maštu, olovku i prazan papir.
Branding konferencija i ove godine nastavlja uspešnu saradnju s Ekonomskim fakultetom Sarajevo kroz projekat “Student Brand Story” i kampanju “Deset razloga zašto sam brandoljubac vašeg branda!”. Kao i prethodnih godina, neizostavni deo konferencije je i druženje, ali ovaj put na nešto drugačiji način. Ovom prilikom pozivamo sve da dožive inspirativni Brandland B2B Business networking.

Sve dodatne informacije o Branding konferenciji možete dobiti na web strani www.branding.ba

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!