Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC: Uticaj korona virusa na FMCG industriju

SVET – WARC Data objavio je izveštaj sa analizom medija i najnovijim činjenicama i podacima sa globalnog tržišta oglašavanja. U ovom izdanju posebno se osvrću na uticaj virusa COVID-19 na FMCG industriju.

U izveštaju se navodi da je globalna ekonomska recesija vrlo verovatna, što će uticati i na industriju oglašavanja. Prognoze su da će novac za oglašavanje u tradicionalnim medijima biti preusmeren na oglašavanje na mrežama poput Facebook-a i Google-a.

Sektori hrane i pića mnogo su brže zamrzli budžete od svih drugih industrija, navodi se u WARC izveštaju. Potrošači se prilagođavaju novom „normalnom načinu života“, a nove navike kupovine mogle bi postati trajna promena u ponašanju potrošača.

 

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!