today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

WARC: Uticaj korona virusa na FMCG industriju

SVET – WARC Data objavio je izveštaj sa analizom medija i najnovijim činjenicama i podacima sa globalnog tržišta oglašavanja. U ovom izdanju posebno se osvrću na uticaj virusa COVID-19 na FMCG industriju.

U izveštaju se navodi da je globalna ekonomska recesija vrlo verovatna, što će uticati i na industriju oglašavanja. Prognoze su da će novac za oglašavanje u tradicionalnim medijima biti preusmeren na oglašavanje na mrežama poput Facebook-a i Google-a.

Sektori hrane i pića mnogo su brže zamrzli budžete od svih drugih industrija, navodi se u WARC izveštaju. Potrošači se prilagođavaju novom „normalnom načinu života“, a nove navike kupovine mogle bi postati trajna promena u ponašanju potrošača.

 

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!