#WakeUpCall: Stanje industrije analiziraćemo tek kad sve prođe!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Nevena Kurtović, Managing Director, Fusion Communications.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Iskreno verujem da će nas cela ova situacija, pa i intezivan rad od kuće mnogo toga naučiti i da ćemo lekcije da izvučemo kad sve ovo prođe. Kod nas se od izbijanja korona pandemije radi nesmanjenim intenzitetom, čak i više nego ranije. Čak je i Blumberg objavio istraživanje koje pokazuje trend povećanja obima posla u većini zemalja Evrope i Americi u danima posle izbijanja pandemije. Brendovi u trenucima krize traže savet kako da komuniciraju sa svojom ciljnom grupom i okreću se kredibilnom savetniku. Svakako da su za nesmetani rad od kuće bile neophodne organizaciono-tehničke pripreme. Mi smo deo velikog sistema koji posluje na nekoliko tržišta i koji je dosta uvezan. Uspeli smo da se organizujemo, samo zahvaljujući velikoj proaktivnosti i dobroj tehničkoj podršci. A zašto je važno da ostanemo kod kuće? Zato što na taj način pokazujemo da smo odgovorni za zdravlje i dobrobit ne samo sopstveno već i naših dragih ljudi i svih naših sugrađana.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Zdravlje zaposlenih nam je svakako na prvom mestu, to nam je prioritet broj jedan. U ovom kratkom periodu, pokrenuli smo niz aktivnosti za zaposlene da im pomognemo da se snađu u ovim okolnostima i da im olakšamo koliko god možemo. Važno nam je da održavamo redovne, dnevne kontakte i da stalno razmenjujemo ideje. Naši ljudi, u celom sistemu, na svim pozicijima, pokazali su izvanrednu disciplinu i solidranost.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
U ovom momentu važno je da se svi ponašamo odgovorno i solidarno. Stanje industrije ćemo tek da analiziramo kad sve prođe i verujem da će strukovna udruženja ozbiljno da se pozabave time.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari