today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

#WakeUpCall: Stanje industrije analiziraćemo tek kad sve prođe!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Nevena Kurtović, Managing Director, Fusion Communications.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Iskreno verujem da će nas cela ova situacija, pa i intezivan rad od kuće mnogo toga naučiti i da ćemo lekcije da izvučemo kad sve ovo prođe. Kod nas se od izbijanja korona pandemije radi nesmanjenim intenzitetom, čak i više nego ranije. Čak je i Blumberg objavio istraživanje koje pokazuje trend povećanja obima posla u većini zemalja Evrope i Americi u danima posle izbijanja pandemije. Brendovi u trenucima krize traže savet kako da komuniciraju sa svojom ciljnom grupom i okreću se kredibilnom savetniku. Svakako da su za nesmetani rad od kuće bile neophodne organizaciono-tehničke pripreme. Mi smo deo velikog sistema koji posluje na nekoliko tržišta i koji je dosta uvezan. Uspeli smo da se organizujemo, samo zahvaljujući velikoj proaktivnosti i dobroj tehničkoj podršci. A zašto je važno da ostanemo kod kuće? Zato što na taj način pokazujemo da smo odgovorni za zdravlje i dobrobit ne samo sopstveno već i naših dragih ljudi i svih naših sugrađana.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Zdravlje zaposlenih nam je svakako na prvom mestu, to nam je prioritet broj jedan. U ovom kratkom periodu, pokrenuli smo niz aktivnosti za zaposlene da im pomognemo da se snađu u ovim okolnostima i da im olakšamo koliko god možemo. Važno nam je da održavamo redovne, dnevne kontakte i da stalno razmenjujemo ideje. Naši ljudi, u celom sistemu, na svim pozicijima, pokazali su izvanrednu disciplinu i solidranost.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
U ovom momentu važno je da se svi ponašamo odgovorno i solidarno. Stanje industrije ćemo tek da analiziramo kad sve prođe i verujem da će strukovna udruženja ozbiljno da se pozabave time.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!