#WakeUpCall: Ako klijenti dožive veliki pad, to će se odraziti i na agencije!

Marketing mreža iz dana u dan prati situaciju u državi i regionu u vezi sa širenjem virusa COVID-19, kao i posledicama koje struka i tržište marketinških komunikacija mogu da očekuju nakon završetka vanrednog stanja. Tim povodom pokrenuli smo kampanju #WakeUpCall i razgovarali sa direktorima agencija kako prevazići trenutnu situaciju i spasiti struku. Naša sagovornica ovoga puta bila je Aleksandra Radujko, Managing Director agencije New Media Team.

Šta nas je naučio rad od kuće? Zašto je važno da #ostanemokodkuće i budemo što produktivniji?
Mi smo veoma brzo reagovali na novonastale okolnosti. Vrlo sam ponosna na sve svoje kolege koje su odmah pokrenuli novi newsletter #dobrevesti, reorganizovali procese rada, pa smo tako pre nekoliko dana imali press konferenciju preko zoom platforme na kojoj su Novak i Jelena Djoković saopštili iznos donacije. Podelićemo u narednim danima iskustva jer smo bili neprestano na vezi sa tehničkim timom zooma i puno su nam pomogli da sve bude uspešno. Kako smo deo najveće međunarodne mreže nezavisnih agencija PROI svakodnevno razmenjujemo informacije sa kolegama sa drugih tržišta i ispitujemo i testiramo nove mogućnosti. Da, sada smo naučili da je moguće raditi od kuće i biti jednako produktivan i kreativan, da je moguće organizovati virtuelne događaje, i da je važno da ne zabpravimo da će sve ovo proći i da će posle pada sigurno doći rast. Ali, ako sada budete defanzivni i ako ne budete radili na pripremi za nove dane, nećete moći da iskoristite povoljan trenutak kada on dođe.

Koliko je važno sačuvati ljude-zaposlene u ovakvim situacijama?
Veoma važno. Svi moramo da imamo svest o tome da je najvažnije da ostanemo zdravi, da ne tonemo duhom, da budemo vedri i pozitivni jer koliko god da je teško – ima mnogo težih situacija u životu od ove. Trudimo se da delimo dobre vesti, pozitivne primere, da na ovu situaciju gledamo iz jednog drugog ugla – radimo od kuće, ne brinemo o gužvama u saobraćaju, sa porodicama smo. Meni je sada važno da održimo naš entuzijazam i dobru energiju i da naravno svi ostanemo zdravi.

Na koji konkretan način država Srbija može da pomogne advertajzing industriji da izađe iz krize? Šta možemo da uradimo kao struka?
Mislim da treba razmišljati malo šire od okvira advertajzing industrije. Ako naši klijenti dožive veliki pad, onda će se svakako to posredno odraziti i na lanac partnera. Po meni ogroman problem mogu imati mala i srednja preduzeća, sve zavisi koliko će ova situacija trajati. Konkretne mere ćemo definisati kada budemo videli koliko dugo će ovo stanje trajati jer od toga zavisi dubina i težina problema. Da li će sve proći u maju, ili će u ciklusima cela godina biti u vanrednom stanju? Mislim da su očekivanja svih usmerena ka poreskim olakšicama, dobro je da su banke obustavile naplate kredita i verujem da će mere koje će država pripremiti uticati na to se sačuvaju radna mesta.

Marketing mreža poziva sve svoje čitaoce da budu odgovorni prema sebi i ljudima u svojoj okolini i #ostanukodkuće.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari