Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

VW Kombi odlazi u istoriju

Nakon 63 godine prestaće da se proizvodi legendarni Volkswagenov model koje je, između ostalog, uticao i na hipi kulturu šezdesetih. Iako je njegova proizvodnja u Evropi obustavljena još 1979, ovo vozilo se izrađivalo u Brazilu sve do danas.
VW Kombi, koji je imao originalnu fabričku oznaku Type 2, je automobil koji bi se današnjim rečnikom mogao nazvati mini-vanom ili MPV modelom. Njegova prva verzija, T1, zasnovana na Volkswagenovoj „Bubi“ nastala je davne 1950. godine i proizvodila se do 1975. Nakon toga lansiran je model T2, čija se spoljašnjost, kao što se vidi na fotografijama, od tada nije bitno izmenila.
Model VW Kombi izrađivao se u Brazilu u dve generacije, T1 i T2, od 1957. godine. Kao i u slučaju „Bube“, čija se proizvodnja u latinoameričkim državama takođe produžila do 21. veka, i Kombi je postepeno modernizovan, kada je reč o motorima i mehanici, ali i enterijeru. Sa godinama, vozilo je dobilo noviji motor sa vodenim hlađenjem, unutrašnjost je poboljšana ugradnjom modernijih materijala, novih instrumenata i savremenog radio-uređaja. Ipak, zadržan je duh nekih prošlih vremena i simbolika Kombija koji je kod generacija mladih predstavljao sinonim za avanturizam i slobodu putovanja.
Posle dve generacije i 56 godina proizvodnje u Brazilu, te 1,5 miliona primeraka, Type 2 odlazi u istoriju. Iako potražnja za Kombijem na tom tržištu i dalje postoji, fabrika je delimično i zbog novih bezbednosnih propisa bila prinuđena da obustavi njegovu proizvodnju. Kako bi se na poseban način oprostio od svog dugovečnog modela, Volkswagen je za kraj pripremio ograničenu seriju od 600 numerisanih primeraka.
Ovi automobili prodavaće se na brazilskom tržištu po nimalo pristupačnoj ceni, za razliku od nekadašnjeg Kombija. Svaki primerak iz poslednje serije koštaće 85.000 brazilskih reala (oko 26.700 evra).
Kupci će za ovaj novac moći da dobiju deo istorije, s obzirom da će vozila biti ofarbana u retro plavu boju, dok će krov, branici i čelične felne sa ratkapnama biti beli. Slična kombinacija predviđena je i za unutrašnjost vozila, a nisu zaboravljene i starinske, plave vinilne zavesice na prozorima.
Poslednji VW Kombi pogonjen je 1.4 litarskim motorom koji razvija 78 ks kada se za gorivo koristi benzin, dok ako sipate čisti etanol dostiže i svih 80 „konja“. Snaga se prenosi pomoću četvorostepenog manuelnog menjača.

Izvor: B92

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!