Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Miha Bevc, Creative Director, Herman&partnerji Slovenija rekla je…
Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledali u ogledalo sebe kao profesionalca, kompaniju u kojoj radite i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidite?
Herman & partners je mlada agencija koja je osnovana samo nekoliko meseci pre izbijanja korona virusa. Ubrzano i stalno prilagođavanje promenama stavljeno je u naše ruke, i trudimo se da to maksimalno iskoristimo kako za razvoj kompanije, tako i za rešavanje izazova naših klijenata. Svi lako možemo primetiti da su marketinške komunikacije iz dana u dan sve složenije, što se odnosi i na ceo svet i na izazove sa kojima se suočavamo.
Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Moj savet je jednostavan: jasno pokažite izazov koji je kampanja morala da savlada, uvid na kome je ideja zasnovana i efekat koji je postigla. Prilikom ocenjivanja obratiću pažnju na tri stvari. Prvo: koliko je ideja relevantna za potrošača, brend i vreme u kome živimo. Drugo: koliko je ideja iznenađujuća ili sveža. U treće: kvalitet performansi ili tržišna izvrsnost.
Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 23. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/