SVET – Oglašivač godine, prestižna nagrada koju svake godine dodeljuje Eurobest, ove će godine pripašće kompaniji Volvo Trucks. Nagrada predstavlja priznanje za njihove hrabre marketinške poduhvate i trud u stvaranju kampanje Live Test Series.
„Pre četiri godine, Volvo Trucks uspostavio je novu komunikacijsku strategiju – biti kreativno hrabriji. Upravo to nam je omogućila saradnja s agencijom Forsman & Bodenfors koja je do sada postizala izvanredne rezultate lansiranjem revolucionarnih kampanja“, prokomentisao je Lars Terling, potpredsednik marketinških komunikacija, Volvo Trucks i dodao: „Zahvaljujući snažnom partnerstvu, planiranju i poverenju, uspeli smo lansirati potpuno integrisanu kampanju koja je na dobrom putu da postane jedan od najvećih viralnih hitova 2013. i najgledanijih automoto oglasa na YouTube-u. Zaista se ponosimo kampanjom i smatramo da je ova nagrada potvrda uspeha koji brendovi mogu ostvariti kreativnom hrabrošću.“
Više informacija o pobedniku, dodeli nagrada i Eurobest festivalu možete naći na www.eurobest.com.