Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Više ne kupujemo proizvode, već brendove!

REGION – O kreiranju brenda, o tome kako izmeriti vrednost brenda i koliko vredi njegov nematerijalni deo (good will), kako graditi brend ili razvijati brend, kako se boriti sa globalnim brendovima, kako nastaju, nestaju i traju novi brendovi diskutovalo se na Zagreb brend forumu u organizaciji Privrednog vijesnika, a prenosi Lider.

Koliko je brend važan, pokazuje poslovanje mnogih multinacionalnih kompanija širom sveta. U današnjem ubrzanom svetu, prepunom i preplavljenom mnogim proizvodima, traži se ono nešto što bi podstaklo kupca da baš taj proizvod izabere u moru drugih. O kreiranju brendova, bilo da je reč o osobi, gradu, državi ili proizvodu, o tome kako izmeriti vrednost brenda i koliko vredi njegova nematerijalni deo (good will), kako graditi brend ili razvijati brend, kako se boriti sa globalnim brendovima, kako nastaju, nestaju i traju novi brendovi diskutovalo se na Zagreb brend forumu u organizaciji Privrednog vijesnika.

– Neko možda smatra da je preterano reći da živimo u svetu brendova, no svesni smo da se i države brendiraju, to se može učiniti i sa regionom, gradom, mestom, manifestacijom, institucijom, proizvodom, uslugom, kompanijom, idejom, a da ne govorimo o ličnom brendiranju, ističe direktor ZBF-a Darko Buković.

Napominje kako se fenomenološki može istražiti stvaranje pojedinih privrednih brendova koji su, na primer, jedino na prostorima hrvatske uspeli da zadrže imena osoba za koje mnogi danas ni ne znaju ko su bili.

– Oko nas je i plejada brendova koji su nadživeli ideologije. Šire se na evropsko okruženje, a u budućnosti verovatno i van njega što daje osnova za mnoga zajednička delovanja. Pravi je trenutak za jasan, otvoren, zasnovan razgovor onih koji su ekonomski najpozvaniji da komentarišu stanje stvari i promene. Uz internet je svet postao globalno selo, odnosno prostor globalne trgovine u kojem treba biti prepoznat – ističe Buković.

Takođe, na otvaranju konferencije istaknuto je kako živimo u ekonomski izuzetno izazovnom okruženju i dok se, na primer, otvaranje fizerskog salona ne počne shvatati kao preduzetnički poduhvat, hrvatska ekonomija neće krenuti napred.

Na konferenciji je naglašeno kako svi mi kupci danas više ne kupujemo proizvode, nego brendove. Svaki brend ima svoju vrednost, a ako je vrednost brenda veća od vrednosti kompanije koja ga proizvodi, onda znate da ste uspeli. Na primer, vrednost brenda Coca-Cola iznosi oko 72 milijarde dolara, dok je vrednost same kompanije oko 45 milijardi.

Autor: Tin Bašić
Izvor i foto: liderpress.hr

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koliko je kreativna industrija važna za razvoj privrede Srbije?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime

Molimo unesite Vaš komentar!