Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Vilkoks: Belgrade Beer Fest – važan srpski brend

Jedan od najvećih PR stručnjaka današnjice, profesor Denis Vilkoks, je juče, u svečanoj sali Opštine Vračar, govorio na temu: „Važnost festivala za ekonomski razvoji brendiranje Srbije“. Već šesti put je u Beogradu, gde se uvek rado vraća, a njegov dolazak je organizovan na inicijativu Beogradske kulturne mreže, koja je zaslužna za postojanje Belgrade Beer Festa. Rekao je da je ova nedelja u Beogradu posebna, upravo zbog održavanja Beer Festa.
Prema njegovim rečima, festivali su odličan vid promocije jedne nacije, zemlje i njenih potencijala, mnogo bolji od direktnog reklamiranja. Jednom ustaljeni festival stvara snažnu vezu između zemlje i događaja. Festivali razvijaju masovni turizam, za koji je najbolja reklama „od usta do usta“, odnosno lične preporuke o kvalitetu događaja, koje mogu da dovedu nove posetioce. Naročito specijalizovani festivali hrane i pića, stvaraju brend, podstiču ekonomski razvoj, povezuju zajednicu, ali i pružaju netipična turistička iskustva. Brojne su koristi od održavanja festivala, a neke od njih su: razvoj infrastrukture, otvaranje novih radnih mesta, kooperacija različitih institucija u društvu, zabava i opuštanje. Takvi događaji su idealna prilika da se zemlja, grad ili lokalna zajednica promovišu van granica zemlje, a najupečatljiviji primer je Olimpijada. Vilkoks je istakao važnost korišćenja novih tehnologija u promociji festivala. Osim web sajtova, kao osnove internet reklamiranja, važno je koristiti blogove, you tube, sve dostupne društvene mreže kao što su facebook i twitter, brojne sajtove za postavljanje fotografija, kao i mobillne apliacije. Ključ uspeha festivala, je prema njegovim rečima, jedinstvenost. Originalnna ponuda čini festivale različitima i primarni je faktor kreiranja brenda destinacije.
Vilkoks smatra da pored negovanja i razvijanja festivala, Srbija treba da ulaže u svoj veliki prirodni potencijal i da razvije eko – turizam. Nova šansa za Srbiju je u njenim prirodnim lepotama i bogatstvu.
Denis Vilkoks je bio profesor predmeta Odnosi sa javnošću i direktor Škole za novinarstvo i masovne komunikacije na Državnom univerzitetu San Hoze u Kaliforniji. Autor je nekoliko najvažnijih udžbenika iz te oblasti i jedan od autora udžbenika u formatu magazina “Think: Public relations”, u kom je jedno poglavlje posvetio beogradskom festivalu piva i muzike. Profesor Vilkoks, u svojoj knjizi „PR Strategies and Tactics“ koja se koristi na više od 350 univerziteta širom planete, naveo je Belgrade Beer Fest, kao pozitivan primer marketinga i PR kampanje. Istakao je da je za prethodnih 9 godina postojanja i ukupno 4.600.000 posetilaca, Belgrade Beer fest postao najveći pivski festival u jugoistočnoj Evropi, koji, iz godine u godinu, beleži rast stranih gostiju. Vilkoks je poželeo Beer Festu da u budućnosti ima tradiciju i reputaciju minhenskog Oktoberfesta.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!