Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Verni kupci gotovo da više ne postoje

„Ubijanje svetih krava: kako kontroverzni marketinški mislioci preispituju sve što ste mislili da znate o našoj profesiji“, naziv je predavanja Johanna Wachsa koje je održao na Weekend Media Festivalu, a u kojem je izneo podatke nekih novijih istraživanja o percepciji brandova potrošača.
Naveo je kako su studije pokazale da većina ljudi ne misli kako su brandovi jedinstveni i drugačiji.
„Ljudi ne moraju misliti da je brend dugračiji da bi ga kupili, dovoljno je da samo misle o njemu. Većina kupaca malo toga zna o brendu. 50 posto znanja o brendu je zapravo koncentrirano na 20 posto kupaca, a njihova mišljenja se menjaju i nisu stabilna tokom vremena. Brandovi nemaju ekskluzivne kupce, ne privlače različite tipove ljudi već njihovi kupci u principu imaju isti profil“, kazao je Wachs i dodao kako komunikacija možda funkcioniše drugačije nego se pretpostavljalo.
Najveći deo prodaje čine osobe koje povremeno kupuju proizvod, gotovo da više ne postoje verni kupci tako da bi marketing trebao biti penatracija, a ne vernost. Rast dolazi od povremenih kupaca, a ne od lojalnih, tako da se prava bitka vodi za pažnju, a ne za vernost, moglo se čuti na Wachovom predavanju na kojem se dotakao i pitanja korištenja društvenih mreža u marketingu.
„Postali smo opsednuti interakcijom sa kupcima, posebno na društvenim mrežama, jer je lako meriti, ali sve je interakcija. Ne žele svi učestvovati. Na kraju je samo bitno jesu li ljudi kupili proizvod ili nisu. Pravo pitanje je dajemo li kupcima korisnu informaciju, jer istraživanja pokazuju da oni koji su najmanje spremni na interakciju, najviše utiču na rast“, zaključio je Johann Wachs.

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!