today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Važno je da budete svesni ko ste, gde ste i kuda želite da idete!

Povodom konkursa za osmu po redu dodelu nagrada KAKTUS by 1664 Blanc, pitali smo članove žirija – na šta će obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova? Maja Naumovska Saveska, Head of Corporate & Marketing Communications, Halkbank Skopje rekla je…

Tema ovogodišnjeg festivala je „Samorefleksija“. Kada bi pogledao u ogledalo sebe kao profesionalca, agenciju/kompaniju u kojoj radiš i kompletno tržište marketinških komunikacija – šta vidiš?
Potencijal za razvoj, jaka energija i volja za pokrete koji donose pozitivne promene. Ovo se odnosi na mene lično i na kompaniju u kojoj radim. Svesni smo ko smo, gde smo i kuda želimo da idemo. Nismo najveći i deo smo malog tržišta, što znači da se stalno trudimo da budemo uočljivi i postanemo deo razgovora naše „publike“. Ako se osvrnem na sebe, na tim sa kojim radim i na naš brend, mogu reći da sam baš zadovoljna, jer smo tu gde jesmo zahvaljujući uloženom entuzijazmu, ljubavi, trudu, svesti. Kroz niz „malih“ inicijativa, kampanja i projekata podigli smo lično pozitivno iskustvo, poziciju brenda i duh naših konzumenata, tj. javnosti. Time doprinosimo i razvoju makedonskog tržišta marketinških komunikacija.

Pored toga, svesni smo da imamo veliki potencijal za dalji kreativni razvoj, za rast i naravno slobodu da stalno pomeramo granice. Ona nas vodi i daje nam podsticaj za svaki sledeći korak kojem težimo.

Savet za sve one koji žele da prijave radove za nagrade KAKTUS 2022 – kako najbolje pripremiti prijavu i na šta ćete obratiti najviše pažnje prilikom ocenjivanja radova?
Ako ste uspeli da uspešno realizujete projekat za koji smatrate da pomera kreativne, komunikacijske ili poslovne granice, onda bi bilo dobro i da odvojite vreme da uspešno upakujete i predstavite svoji case study. Budite što više jasniji, sažetiji, direktniji i kreativniji u predstavljanju svoje uspešne priče. Naglasite „problem“, način na koji ste mu pristupili i naravno rezultat koji ste postigli. Kada je reć o ocenivanju, poseban značaj daću onim projektima koji su inovativni, kvalitetni i koji podižu kreativnost u celoj industriji, a takođe su uspešni u svojoj misiji da ostvare željene rezultate.

Prijave za nagrade KAKTUS 2022 otvorene su do 20. septembra, a sve informacije o konkursu i Pravilnik možete pronaći na sajtu https://kaktus.rs/

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!