Kao partner profesionalaca, kompanija METRO pokrenula je globalnu kampanju „Mi ne radimo za METRO, mi radimo za milione samostalnih preduzetnika širom sveta“, koja podržava male i srednje preduzetnike u ostvarivanju njihovih poslovnih ciljeva. Pod sloganom „Vaš uspeh je naš posao“ u središtu ove kampanje nalaze se upravo oni – kupci i njihove priče.
Ideja da se u periodu od godinu dana prati ostvarenje individualnih poslovnih ciljeva odabranih kupaca iz 20 METRO zemalja, naišla je na odličnu reakciju srpskih privrednika, pa se tako među licima globalne kampanje nalazi i Dario, iskusni trgovac iz Srbije i dugogodišnji kupac METRO Srbija. Dario kroz porodični biznis vodi četiri radnje pod imenom Vrba str, a uz njega se nalaze i brojni drugi preduzetnici, koji nose snažnu poruku iz Srbije i skreću pažnju na napore i energiju koju svakodnevno ulažu u posao.
Ništa nije prepušteno slučaju, kompanija je čak i kroz sopstvene marketinške aktivnosti i specijalno kreiranu platformu omogućila svojim kupcima da iskoriste alate, savete, edukacije, sve potpuno besplatno. Kako bi preduzetnici unapredili i modernizovali svoje usluge, da se za njih još dodatno čuje i zadovoljni korisnici iznova vraćaju, nastao je „Dan sopstvenog poslovanja“, koji se obeležava širom sveta, svake godine drugog utorka u oktobru.
Ostvarivanje bliske saradnje sa preduzetnicima, koji su Metro prepoznali kao pouzdanog partnera, 24/7 na raspolaganju, stvorilo je veliko interesovanje i kod onih koji nisu u ovom biznisu. Otuda i ne čudi podatak da je za samo nepune tri godine na ovoj platformi kreirano preko pola miliona specijalnih ponuda i taj broj i dalje raste.