REGION – Valicon je ponovno izmerio snagu brendova u regionu koja obuhvata Hrvatsku, Sloveniju, BiH, Srbiju i Makedoniju. Vodeća tri brenda su Milka, Coca-Cola i Vegeta.Slede Cedevita, Smoki i Argeta, brendovi Atlantic grupe, zatim Orbit, Cockta i Nivea. Zanimljivo je da jenastavljen trend rasta srpskih brendova, konkretno Smoki i Plazma i ponovni rast Jane, koja je ušla u top 10.
Iz liste se može prepoznati određeno „pravilo“ po kojem neki brend može naći svoje mesto na Valicon TOP 25 regionalnoj listi brendova. Radi se o brendovima prisutnim u pet najvećih tržišta regiona. Na taj način teško možemo naći neki od lokalnih brendova na lestvici najsnažnijih, u onim kategorijama za koje je značajno da njima dominiraju upravo nacionalni brendovi, poput kategorija piva, kafe, mineralne vode, mlečnih proizvoda, sladoleda…
Takođe, teško ćemo naći brendove koji se nalaze u kategorijama koje nemaju veliku raširenost, poput cigareta, strogo ženskih i muških proizvoda ili brendova iz premium segmenta.
Više informacija pronađite na sajtu Valicona.