today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uspešan brend bez mnogo uloženog novca u oglašavanje

Većina današnjih kompanija počele su kao mala preduzeća i rasle su organski. Da bi se popele na viši nivo, svi su morali u izvesnoj meri da ulažu u oglašavanje. Apple, Coca-Cola, Mekdonalds i Nike, između ostalih, pokazali su snagu moćnog oglašavanja.

Zanimljivo je da postoje brendovi koji su stekli popularnost i došli do srca potrošača bez ogromnih sredstava, služeći se kreativnošću, dobro osmišljenom content strategijom, ali i proizvodima koji su svojim kvalitetom preskočili pozicioniranje i odmah dospeli do srca potrošača. Ovo su neki od primera.

Ben & Jerry
Kompanija koja proizvodi ovaj sladoled veći deo svog uspeha može pripisati fokusom osnivača na izgradnji socijalno svesne kompanije i održavanju dobrog smisla za humor. Jedan od načina na kome je firma izgradila uspeh je Dan besplatnog sladoleda koji proslavljaju već 10 godina.

Cooper’s Meal
U našoj zemlji u doba socijalizma advertajzing nije bio toliko zastupljen. Mnogi brendovi koji i danas postoje zadržali su se dugo vremena kao favoriti zahvaljujući kvalitetu. Među njima su klasična čokoladna bananica i prašak za veš Biljana. Danas je jedan od takvih primera Cooper’s meal, gotova jela od pirinča koja su zbog kvaliteta i povoljne cene jako brzo našla put do kupca, pre svega studentske populacije, ali urbanih radnih ljudi, a može da se nađe u Delez prodavnicama

Dollar Shave Club
Početkom 2011. godine, Mark Levine i Majkl Dubin sreli su se na jednoj žurci, gde su ustanovili međusobno nezadovoljstvo cenom brijača. Dollar Shave Club je osnovan u julu te godine crowdfunding-om i lansirali su ovaj video koji je odmah doživeo viralni uspeh.

GoPro
Još jedan takav primer je GoPro, marka nadasve poznate HD kamere koja je svoj uspeh zaslužila zahvaljujući content marketing, koji su kreirali sami korisnici. Njihov youtube kanal ima više od 4,2 miliona korisnika koji se svakodnevno dopunjuje sadržajem snimaka ekstremnih sportova.

Izvor: Blic

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!