Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Preporučujemo

Uskoro brend „Made in Space“

SVET – Evropska svemirska agencija (ESA) planira da pokrene kampanju kojom će promovisati novi brend, kako bi skrenula pažnju na višestruke koristi od ulaganja u Međunarodnu svemirsku stanicu (MS). Lista proizvoda i tehnologija koji su nastali zahvaljujući svemirskom istraživanju je poduža, od memorijske pene do ušnog toplomera, ali je naučnicima sve teže da svetu koji se suočava sa finansijskom krizom opravdaju astronomske račune za proučavanje kosmosa. Naučnici su, naime, zabrinuti zbog najava novih kresanja budžeta svemirskim agencijama i strahuju da njihov doprinos ekonomskom razvoju neće biti dovoljno priznat.
ESA procenjuje da će račun za MS dostići 100 milijardi evra, uključujući tekuće troškove za narednih deset godina. MS, čija je izgradnja kompletirana prošle godine, omogućava čitav niz istraživanja, posebno u nultnoj gravitaciji, koja su teško izvodljina na zemlji. Zahvaljujući ovim istraživanjima razvijeni su proizvodi, poput metalnih pena, titanijum aluminida ili hladne plazme, koji unose revoluciju u raznim poljima od industijske proizvodnje, preko medicine do aeronautike. Izuzetno je važno, smatraju naučnici, da društvo podrži svemirsko istraživanje i da političari i industrija shvate da prednosti koje ono pruža opravdavaju visoka ulaganja.
„Jedan od problema je taj što je ljudima teško da shvate proces kojim se znanje retvara u proizvode koje koristimo“, kazao je u izjavi za Rojters britanski naučnik Majk Kruz sa Univerziteta u Birmingemu koji radi za ESA. On je podsetio da su satelitska navigacija, digitalne kamere i sićušni laser u svakom DVD plejeru proizvodi nastali zahvaljujući svemirskom istraživanju.
Kruz je rekao da je nemoguće predvideti koliko je nekim idejama potrebno vremena da se konkretizuju, ali da više istraživanja neminovno dovode do većeg broja novih, tehnološki naprednijih proizvoda. Kruz je svestan da je teško u to ubediti vlade koje svake godine moraju da uravnotežavaju budžet, ali napominje da je alternativa daleko gora. „Ako mislite da je znanje skupo, probajte neko vreme sa neznanjem“, naveo je on.

Izvor: Tanjug

Forum

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!