Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Uručene nagrade za korporativno volontiranje

Nagrade za korporativno volontiranje za 2013. godinu uručene su juče na događaju koji je održan u Smart kolektivu u Beogradu. Dodelu Nagrade za korporativno volontiranje po treći put organizovali su Forum poslovnih lidera Srbije i Smart kolektiv, sa ciljem da prepoznaju i nagrade programe koji su u proteklih godinu dana najviše doprineli razvoju lokalnih zajednica i razvoju zaposlenih.
O dobitnicima nagrade, odlučivao je žiri u sastavu: Zoran Martinović, državni sekretar u Ministarstvu rada, zapošljavanja i socijalne politike Republike Srbije, Dragana Roter, članica UO Foruma poslovnih lidera i rukovodilac korporativnih komunikacija u Kompaniji Vip mobile, Nebojša Rako, direktor Asocijacije HR profesionalaca, Bogdan Gavanski, šef misije Instituta za održive zajednice i Suzana Krstić, menadžerka Grupe “Hajde da… “.
Dobitnik glavne nagrade koja se dodeljuje za Najbolji program volontiranja je Erste Banka za program “Pravi dan za veliku stvar”, koji se sprovodi već pet godina i čini integralni deo strategije društveno odgovornog poslovanja Banke. “Nagrada za korporativno volontiranje nas je iskreno obradovala. U trenutku kada je iza nas šest godina aktivnog volonterskog angažmana u našoj društvenoj zajednici i kada u bazi volontera imamo više od jedne trećine zaposlenih sa teritorije cele Srbije, izuzetno smo ponosni na rezultate koje smo ostvarili na brojnim grupnim volonterskim akcijama, kao i putem programa individualnog volontiranja. Upravo zbog toga nam je drago što su efekti ovakvih incijativa dobili priznanje i od strane stručne javnosti, što za nas predstavlja potvrdu da smo na pravom putu i da treba nastaviti u istom pravcu.”, izjavila je ovom prilikom Ana Devetak iz Erste Banke.
Kompanija GlaxoSmithKline Srbija i Crna Gora dobitnik je nagrade u kategoriji Razvoj zaposlenih, za program „Zlatni izazov“ koji pored doprinosa lokalnoj zajednici, posebnu pažnju poklanja razvoju ličnih i profesionalnih veština kod zaposlenih. Kroz ovaj programa zaposleni su organizovali humanitarnu akciju „Zlatni izazov“ u okviru koje su kroz trčanje, plivanje, brzo hodanje i vožnju bicikla prešli 2012 kilometara i istovremeno sakupili donacije za podršku srpskim porodilištima.
U kategoriji Najuspešnije partnerstvo u lokalnoj zajednici, koja nagrađuje uspešna partnerstva između kompanija i neprofitnih organizacija pri sprovođenju programa volontiranja, nagrađena je kompanija Coca-Cola Sistem za program Coca-Cola novogodišnji karavan „Pokrenimo čaroliju zajedno“. U okviru ovog programa je, u saradnji sa Ministarstvom zdravlja Republike Srbije i uz volontersko angažovanje zaposlenih, sakupljeno više od 15 hiljada dečjih knjiga i renovirane su dečje sobe u 11 bolnica.
U kategoriji Merenje rezultata nagrađen je program Societe Generale Banke „Inkluzivna akademija“ za metodologiju praćenja i merenja efekata koje je program ostvario na povećanje zapošljivosti osoba sa invaliditetom. U okviru ovog programa koji se sprovodi u saradnji sa organizacijom Forum mladih sa invaliditetom, 18 polaznika je završilo stručnu praksu u Societe Generale banci, a veći deo njih je, zahvaljujući stečenim veštinama i znanjima, uspeo da pronađe zaposlenje.
„Korporativno volontiranje predstavlja efikasan način da se zaposleni u kompaniji upoznaju sa problemima lokalne zajednice. Ono što kompanija na ovaj način uloži u pomoć konkretnim organizacijama i institucijama, višestruko se vraća kroz motivisanije i lojalnije zaposlene, bolji imidž i partnerstvo sa lokalnom zajednicom.“ – objašnjavaju u Smart kolektivu, organizaciji koja administrira rad Foruma poslovnih lidera Srbije i koja je prva u Srbiji počela da se bavi promocijom međusektorskih partnerstava i korporativnog volontiranja kao oblika angažovanja kompanija u lokalnoj zajednici.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!