Univerzalnost je ključna poruka!

O novom vizuelnom identitetu globalnog lidera za prekogranična plaćanja i međunarodnu trgovinu, kompanije Payoneer i razlozima za promene, razgovarali smo sa Džonijem Stilom, potpredsednikom sektora za marketing u ovoj kompaniji.

Payoneer se nedavno predstavio javnosti u novom ruhu – novim brendom. Šta vas je navelo na ovaj korak?
Osnovan 2005. godine kao finansijsko-tehnološka kompanija pre nego što je taj termin uopšte uveden u upotrebu, Payoneer je nastao na vrhuncu globalnog prelaska na digitalnu trgovinu koja ne poznaje granice. Danas smo u samom središtu tog razvoja, u eri otvorene trgovine. Promena brenda odražava našu trenutnu tržišnu poziciju i našu viziju pouzdanog svetskog partnera za digitalnu trgovinu na bilo kom mestu, a novi brend označava novo poglavlje u njegovom razvoju. Prešli smo razvojni put od mladog inovatora to lidera u sektoru koji planira da trgovanjem na berzi Nasdaq počne pod nazivom PAYO tokom ovog meseca sa korporativnom vrednošću od oko 3,3 milijarde dolara.

Novi vizuelni identitet apsolutno se razlikuje od starog. Kako ste došli do toga da se potpuno od njega udaljite i napravite ovaj zaokret?
Sada kada izlazimo na berzu, novi brend je osmišljen tako da podstiče napredak kompanije. Tokom proteklih 15 godina, Payoneer je rastao i opsluživao sve više korisnika širom sveta i širio svoju ponudu u okviru rešenja za plaćanja ali i izvan njih. Sada, kada smo svi povezani i otvoreni jedni prema drugima, osetili smo da je vreme da Payoneer osveži svoj brend. Želimo da novi brend odražava ono što smo danas, odnos koji imamo sa vama – našim kupcima, klijentima i partnerima – i kuda idemo dok se krećemo ka budućnosti.

Da li smatrate to hrabrim potezom?
Nikada nije lako nastaviti dalje sa brenda u koji smo uložili 15 godina negujući ga i sa kojim su se naši korisnici širom sveta upoznali. Tako da je kretanje u novom pravcu definitivno zahtevalo određenu dozu hrabrosti. Ipak, od 2005. godine kompanija je prerasla u vodećeg partnera na tržištu svetskih igrača za digitalnu trgovinu. Naš ekosistem poslovanja, tržišta i platformi postavlja nas – i našu mrežu klijenata i partnera – u žilu kucavicu nove globalne ekonomije. Izlaskom na berzu, priča je zaokružena i mislimo da je vreme da i naš vizuelni identitet prati razvoj kompanije. Naravno, i dalje ostajemo posvećeni našem osnovnom cilju – da podržimo i omogućimo plaćanja i rast preduzetnika i kompanija u novoj globalnoj ekonomiji.

Šta želite da poručite novim brendom?
Ključna poruka je da postoji univerzum mogućnosti otvoren za svaki biznis, bez obzira na to koliko je veliki ili mali ili gde se nalazi. Ključna poruka je univerzalnost. Narandžasta je ranije bila boja našeg brenda. Sada, naša nova boja je “univerzalna”, i ona oslikava naše obećanje da ćemo biti dostupni svakome i svuda. Naš novi simbol je krug i zovemo ga UNO, jer označava univerzalne mogućnosti (UNiversal Opportunities). Okružuje i zaokružuje sve. Jedan entitet, potpuno spojen, potpuno povezan, na više mesta nego bilo ko drugi. Tu za vas.


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari