Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

„Univerexport“ proširio asortiman zdrave i organske hrane

Kompanija „Univerexport“ saopštila je da je proširila asortiman organske i zdrave hrane i da od nedavno ovaj segment broji preko 300 proizvoda i obuhvata sveže namirnice, odnosno voće i povrće, od kojih je jedna trećina organskog porekla i sastava.
Od septembra prošle godine „Univerexport“ je pokrenuo kompletno nov koncept organske hrane, a proces proširenja asortimana i edukacije potrošača o zdravoj i organskoj hrani i piću, bio je zaista pionirski poduhvat. Da bi se potrošačima na što lakši način predstavio novi koncept, celokupan asortiman zdrave hrane u „Univerexport“ maloprodajnim objektima, sveden je pod jedinstven vizuelni identitet, prepoznatljivog imena i slogana: „Zdrava hrana-zagrizi zdravo“ – navedeno je u saopštenju.
Kako je saopšteno, vidljiv rezultat, nakon uloženog truda i energije, jeste činjenica da su kupci na domaćem tržištu već stekli značajno i opravdano poverenje u sve proizvode koji nose logo ili natpis „Zdrava hrana-zagrizi zdravo“. Među mnoštvom uvoznika zdrave hrane mogu se pronaći i „Pretti Organic“ (organska testenina, supe, čokolade…), „Beyond“ (razne vrste organskih žitarica, semena, egzotične vrste pirinača i pasulja…), „Bio Spajz“, kao jedan od poznatijih uvoznika organske hrane, „BioOrganic“ (organski namazi od rogača i organski vafl proizvodi).
Značajno mesto u prodaji organske hrane imaju i domaći proizvođači, a potrošači, između ostalog, mogu samo u „Univerexport“ maloprodajnim objektima da pronađu proizvode Farma Porodice Janoš Farago, koja se bavi uzgojom i prodajom organskih začina i čajeva. U prodaji su prisutni i proizvodi porodične farme Mamuzić, koji se bave proizvodnjom organskog brašna (pšenično, speltino, ražano i ječmeno) i organskog povrća. Na sektoru voća i povrća, tokom cele godine, može se pronaći voće i povrće organskog porekla, već prepoznatljivog brenda „Vozar“.
Da bi se potrošaču posebno „približila“ ova robna kategorija, kao i da bi se potrošaču pružile sve traženije informacije o zdravoj hrani, u svim maloprodajnim objektima Univerexport-a, sektori zdrave hrane posebno su pozicionirani i vidno obeleženi, a ovaj deo asortimana potrošačima nudi i bezglutenske proizvode, integralne žitarice, biljna mleka, biljne veganske namaze, najkvalitetnija nerafinisana hladna ulja, posebnu kolekciju začina „Wieberg“, organski hleb, izuzetnu kolekciju aromatičnog i lekovitog bilja, kao i specijalizovane dijabet proizvode.
„Osluškivanjem tržišta, shvatili smo da su zahtevi potrošača za postojanjem širokog asortimana zdrave hrane sve učestaliji i „glasniji“. Osnovni cilj uvođenja organske i zdrave hrane jeste pružiti potrošačima organski čist proizvod, proveren i kvalitetan, sa vrlo jasnim stavom, koji pružamo novim konceptom asortimana zdrava hrana-zagrizi zdravo“, navela je Olivera Ćirković, PR menadžerka kompanije „Univerexport“.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!