today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Umereniji rast agencija za digitalni marketing u 2022. godini

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za digitalni marketing u Srbiji za 2022. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju Marketing mreža sprovodi poslednjih sedam godina.

Tržište digitalnog marketinga u Srbiji, iako znatno umerenije nego prethodnih godina, nastavlja stabilan rast uprkos svim izazovima, što pokazuju i poslovni rezultati agencija koje primarno posluju u ovoj oblasti, kao i broj novootvorenih agencija i rast broja zaposlenih. Iako su, u poslednje dve godine, primetna značajna prestrojavanja na rang listi, s obzirom da neke agencije beleže pad poslovnih prihoda i neto dobiti, ulaganja u digitalni marketing iz godine u godinu sve su veća i značajnija.

Agencija HTTPOOL našla se na samom vrhu rang liste po poslovnom prihodu i na drugom po neto dobiti. Ova agencija je u 2022. godini zabeležila rast poslovnog prihoda od 32,29%, ali pad neto dobiti od 46,49%. Httpool je u 2022. uvećao tim za 47,83%.

Na drugom mestu na rang listi po poslovnim prihodima i na prvom po neto dobiti nalazi se agencija WIRELESS MEDIA. Ova agencija zabeležila je u prošloj godini rast poslovnog prihoda od 13,75%, ali i ogroman rast neto dobiti od 151,65%, koji je u 2022. godini iznosio preko 793 miliona dinara, kao i rast broja zaposlenih za 0,47%.

Na trećem mestu po poslovnom prihodu i na trećem po neto dobiti nalazi se agencija NETCONOMY, koja je osnovana u junu 2020. godine. Poslovni prihod Netconomy prošle godine uvećan je za 22,15%, a neto dobit za 47,15%. Ova agencija je u 2022. imala čak 81 zaposlenog, što je rast od 14,08%.

Visoko četvrto mesto pripalo je agenciji SMARTPOINT ADRIA, koja je tokom 2020. godine transformisala svoje poslovanje iz event u digitalnu agenciju. Ova agencija popela se za jedno mesto na rang listi po poslovnom prihodu u odnosu na 2021. godinu. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od 28,7%, i rast neto dobiti za 20,52%. Tim je uvećan za 5,71%.

INNOVATIVITY našao se na petom mestu u 2022. po poslovnom prihodu. Ova agencija je prošle godine prihodovala preko 423 miliona, ali je zabeležila pad od 15,37%, kao i veliki pad neto dobiti za 148,87%.

U TOP 10 agencija nalaze se i DEGORDIAN, NEW MEDIA IDEAS, SELLERS ALLEY, SPACESHIP i LOFT19.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 109 pravnih lica koja se primarno bave digitalnim komunikacijama, što je 16 novih agencija u odnosu na 2021. godinu.

Ukupan poslovni prihod agencija za digitalni marketing u 2022. porastao je za 25,07%, a neto dobit za 32,23%. Broj zaposlenih u agencijama za digitalni marketing veći je za 9,53%.

Detaljnu tabelu sa rezultatima agencija za digitalni marketing možete naručiti po ceni od 550 evra + PDV putem mejla hello@marketingmreza.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!