REGION – Na nedavno održanom pitchu za medijsko planiranje i zakup, Addiko banka posao je ponovo poverila agenciji UM Zagreb.
Ova uspešna saradnja traje već pune dve godine kroz koje se UM dokazao kao pouzdan partner koji za Addiko pruža kompletnu podršku u medijskom planiranju i zakupu medija, kako u Hrvatskoj, tako kroz agencijsku mrežu i u ostalim zemljama regiona – Sloveniji, Srbiji, Bosni i Hercegovini i Crnoj Gori.
“Današnje medijsko, marketinško i bankarsko okruženje konkurentnije je i zahtevnije nego ikada pre i zato je imati kvalitetnog partnera uz sebe jako važno. UM Zagreb se protekle dve godine dokazao kao partner koji razume šta želimo postići i zna nam pomoći na tom putu, a to su ponovno demonstrirali i na nedavnom pitchu”, izjavila je Maja Čulig, direktorka marketinga i korporativnih komunikacija za Addiko Grupu.
Mario Lovrić, Managing Director agencije UM Zagreb dodaje: “Kada nam je pre dve godine poveren vrlo odgovoran posao medijskog planiranja i zakupa za Addiko Bank zadatak koji je stavljen pred nas bio je implementirati regionalnu koordinaciju svih tržišta na kojima Addiko posluje te na taj način klijentu olakšati svakodnevno poslovanje i doneti uštedu vremena i resursa. Smatramo da smo u tome, zahvaljujući velikom iskustvu u poslovanju s regionalnim kompanijama, u potpunosti uspeli.“
UM Zagreb jedna je od vodećih agencija za medijsko planiranje i zakup medija na hrvatskom tržištu i posluje u okviru regionalne I&F McCann Grupe.