today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Uloga marketing i PR stručnjaka je ključna, jer su oni spona između kompanija i javnosti!

Povodom konkursa za Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Vuk Kosovac, član Izvršnog odbora zadužen za poslove sa stanovništvom, OTP banka, rekao je…

Šta danas znači postići REMARKABLE poslovne rezultate?
Živimo u vremenu kada je svest potrošača veoma razvijena, što znači da su njihova očekivanja od kompanija čije usluge koriste mnogo veća nego što je ranije bio slučaj. Isto se odnosi i na zaposlene, posebno na mlađe generacije koje pažljivo biraju svog poslodavca prema svojim uverenjima i očekivanjima. Upravo zato, profit više ne sme da bude jedini kriterijum uspeha. Kompanije danas treba da brinu i budu posvećene svojim zaposlenima, klijentima i potrošačima, čak i u situacijama kada to za njih ne predstavlja očiglednu direktnu korist. Na taj način uspostavlja se dugoročni odnos poverenja, što u nepredvidivom svetu u kakvom živimo predstavlja najvredniji resurs i jedinu „valutu“ koja ne može da izgubi vrednost. Za one kompanije iza čijeg uspeha stoji ovakva korporativna kultura, praćena društvenom odgovornošću i brigom o zajednici, možemo da kažemo da ostvaruju REMARKABLE poslovne rezultate.

Zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija?
Sve što radimo usmereno je na naše zaposlene, klijente, potrošače. Njihovo zadovoljstvo je naš uspeh. Samim time, prilikom donošenja poslovnih odluka ili kreiranja novih prozivoda, polazimo od potreba korisnika i ujedno vodimo računa o tome kako će javnost da ih percipira. Uloga marketing i PR stručnjaka je ovde ključna, jer su oni spona između kompanija i javnosti. Njihovo znanje i iskustvo je od izuzetnog značaja.

Kao članu žirija, šta će Vam biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
Dosledno predstavljanje brenda, efektna i jasna poruka, inovativnost i društvena odgovornost. Kao banka koja podržava inovativne ideje, a čiji je fokus održiva budućnost, svesni smo odgovornosti koju velike kompanije i korporacije imaju kada je u pitanju briga o zajednici i očuvanje životne sredine. S tim u vezi, jedan od najvažnijih kriterijuma će biti upravo pozitivan uticaj na društvo i okruženje.

Nominacije za Mark Awards priznanja otvorene su do 22. jula, a više informacija dostupno je na sajtu mark-awards.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!