today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

U brend komunikaciji iskrenost je najvažnija

Aleksandra Milačić Jelača, Marketing Director u kompaniji The Fun&Fit Company govorila je za drugo izdanje Marketing mreža magazina kada je pravo vreme za rađanje novog brenda u okviru kompanije.

Kada je pravo vreme za rađanje novog brenda u okviru kompanije?
Izuzetno mi se sviđa formulacija „rađanje brenda“ jer do momenta kada se brend pojavi na tržištu treba proći proces koji je veoma sličan porođaju. Od prvobitne zamisli, nabavke sirovina, preko određivanja brend identiteta i usaglašavanja kompanijskih sektora, mnogo je toga potrebno kako bi se brend „porodio“, a još više da bi dospeo gde mu je i mesto. Srećom, imamo sjajan tim, pa ovaj proces za nas nije toliko težak. Zahtevan da, ali težak nikako. Kada je u pitanju pravo vreme za uvođenje novog brenda, istakla bih da je krucijalno istražiti tržište i u svakom trenutku osluškivati potrošače i njihove potrebe. Mnogi se zalete i misle da je ispravna odluka da lansiraju brend, jer to rade kompanije u okruženju, ali svako tržište je različito i zahteva drugačiji pristup.

“Lepota je unutra” – slogan je nove kampanje koju ste pokrenuli za Granola proizvode. Šta je glavni cilj kampanje i koje su ključne poruke koje plasirate ka potrošačima?
Glavni cilj kampanja je uvek isti – stvoriti svest kod potrošača o postojanju brenda i pozicionirati ga na tržištu, ali naša Granola ima i dublju poruku.
LEPOTA JE UNUTRA ne ukazuje isključivo na nutritivne vrednosti koje Granola krije u sebi, već pokreće i društvenu konverzaciju. Danas, kada se stvari više nego ikad shvataju krajnje površno, ceni i vrednuje samo spoljašnjost, mi usmeravamo pažnju javnosti na ono što je zaista važno, a što se nekad ne vidi na prvi pogled i sakriveno je duboko ispod površine.

Granola je nova kategorija proizvoda bez dodatog šećera zaslađena sokom od urme, što je inovacija na tržištu. Nove generacije mnogo više brinu o svom fizičkom i mentalnom zdravlju. Kako zadovoljiti potrebe generacija X, Y, Z, pa sada i Alfa? Koji pristup treba da ima jedan savremeni brend prema ovim ciljnim grupama?
Iskren. U brend komunikaciji iskrenost je najvažnija. Ne možete da pričate o kvalitetu proizvoda, a niste se potrudili da svaki detalj bude gotovo savršen i zadovolji i najzahtevnije potrošače. Nove generacije veoma lako mogu da razaznaju iskrenost od „prazne priče“, iako to na prvi pogled tako ne deluje. One su znatno osvešćenije od nas, što se ogleda i u njihovom pristupu ka fizičkom i mentalnom zdravlju. Komunikaciona platforma brenda Fun&Fit „Nije teško biti fit“ govori o tom savršenom psihofizičkom balansu, a Granole zaslađene urmom predstavljaju perfektan obrok koji će vam pomoći da priđete bar korak bliže tom stanju, za kojim, verujem, svi tragamo.

Ceo intervju pročitajte u Marketing mreža magazinu.

*Marketing mreža magazin dostupan je u štampanom i elektronskom izdanju uz pretplatu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!