today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Trka sponzora 2016.

REGION – VETTURELLI, konsultantska kompanija za korporativna sponzorstva, završila je veliko istraživanje o navikama i preferencijama trkačke zajednice te uspešnosti komunikacijskih aktivnosti trkačkih sponzora.

Ovo je druga godina sprovođenja ovakvog istraživanja te su u odnosu na prošlogodišnje rezultate primetne određene promene, saopštila je ova kompanija. Istraživanje je sprovedeno online u novembru ove godine u okviru trkačke zajednice putem Facebook profila portala volim.trcanje.hr i profila RunTrek.

Najveća promena u odnosu na prošlu godinu dogodila se među percepcijom trkača o sponzorima trčanja. Naime, prošle godine gotovo 34% ispitanika navelo je Adidas kao najpozitivnijeg partnera zajednice, nakon koga su sledili GRAWE i Salomon. Ove godine, s uverljivih 38% GRAWE je zauzeo prvo mesto, Adidas sa 16% ispitanika drugo, a VIP je prepoznat od 13% ispitanika čime je na trećem mestu zamenio prošlogodišnji Salomon.

Naime, 18% ispitanika istaknulo je upravo GRAWE noćni maraton kao trku koja im se najviše dopala. Tako je ovaj maraton iza sebe ostavio trke poput Ljubljanskog (14%) i Zagrebačkog maratona (11%) i Noćnog cenera (11%) i Wings for Life (7%).

Među proizvođačima trkačke opreme na prvi pogled nema promene – Adidas je i dalje omiljeni brend koji slede Nike i Salomon.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!