Transparentniji ćemo biti i efikasniji i kvalitetniji!

Povodom projekta Agency Report, koji je pokrenula Marketing mreža, u saradnji sa agencijom IPSOS Strategic Marketing, uradili smo seriju intervjua sa predstavnicima najvećih kompanija u Srbiji na temu transparetnosti tržišta. Tim povodom razgovarali smo sa Jovanom Milićević, Senior Corporate Communications Expertom u kompaniji Vip Mobile.

Koliko je za vas kao klijenta važno da imate pregled poslovanja agencija u Srbiji? Koliko vam je važno sa kim ćete raditi i ko će vam biti partner u oblasti marketinških komunikacija?
Što se sektora korporativnih komunikacija u kompaniji iz koje dolazim tiče, naš dugogodišnji partner je agencija Executive Group, koja je svojim radom i kredibilitetom odavno izgradila svoju poziciju na tržištu. U tom smislu, nismo imali situaciju u kojima je (ne)transparentnost tržišta predstavljala izazov pri odabiru partnera, ali je sigurno da će veća dostupnost informacija doprineti boljoj regulaciji tržišta i na kraju lakšem odabiru partnera kod svakog klijenta.

Šta je, po Vašem mišljenje, trenutno najveći problem u odnosu klijent-agencija? Imate li neki predlog rešenja?
Moram da priznam da se oko ove teme, koja je česta na stručnim konferencijama, panelima i u tekstovima, uvek zamislim. Da li bi nam bilo neobično da slušamo panel na temu najvećeg problema koji imamo sa kolegama u kancelariji? Verovatno. Kolege iz agencija možda ne sede sa nama, ali su podjednako deo tima i svi radimo u istom cilju i ne treba ih posmatrati kao suprotstavljenu stranu. Možda je problem, zapravo, ako situacija nije takva, a iz takvog odnosa verujem da može da izađe puno drugih problema.

Šta je za Vas transparentnost? Koliko je, po Vašem mišljenju, važno da poslujemo na transparentnom tržištu?
Nemam statistčke podatke, ali kako broj agencija na tržištu raste, sve je više manjih specijalizovanih agencija, pa mislim da će analiza ovog tipa biti jako korisna za sve igrače na tržištu jer omogućava fer utakmicu. Transparetnost i jeste u neku ruku pojam koji je ključan za fer odnose i poslovanje, jer omogućava baratanje svim parametrima i dostupnost svih relevantnih informacija. Transparentniji ćemo biti i efikasniji i kvalitetniji.


Oceni tekst

4,00 od 5
Loading...

Komentari