today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Transformisanjem biznisa menjate i sebe

Živimo u vremenu kada su potrošačima dostupne hiljade i hiljade informacija na klik, pa je za svaki brend ili kompaniju transformacija imperativ.

Ali, kada kažemo transformacija, to se ne odnosi samo na biznise i brendove, već i na potrošače. A ako se navike potrošača menjaju brzo, a mi ih ne sustižemo, onda je brend u nevolji.

Kao neko ko je već dugo u marketingu, čvrsto verujem da su digitalne komunikacije i e-trgovina od velike važnosti za rast i uspeh svakog poslovanja. Oni imaju dubok uticaj na način na koji poslujemo, kako komuniciramo sa našom ciljnom grupom i nudimo proizvode, posebno u neizvesnim vremenima.

Onog trenutka kada se čovečanstvo suočilo sa pandemijom, digitalne komunikacije i e-trgovina postali su slamka spasa za sve brendove i to je ubrzalo digitalizaciju na svim poljima. I zato su danas, čak i nakon pandemije, digitalni kanali ostali ključni da se povežemo, komuniciramo i osiguramo dostupnost naših proizvoda.

U srcu svega nikada ne zaboravljam na našu misiju. Posao kojim se bavim posvećen je očuvanju zdravlja i poboljšanju života svih pacijenata, a digitalne komunikacije su nam omogućile upravo to. Ne samo da možemo da dosegnemo veći broj ljudi, već možemo da pružimo i personalizovaniju podršku i obrazovne materijale putem naših digitalnih kanala.

Takođe, kompanija Hemofarm pruža sveobuhvatan paket digitalnih alata koji zdravstvenim radnicima i pacijentima olakšavaju povezivanje sa nama. Od naše veb stranice do naših društvenih mreža, uvek smo dostupni našim klijentima, pružajući im korisne resurse i podršku 24 sata dnevno. Sve ovo poboljšava nivo usluge koju pružamo, dok istovremeno stižemo do još šire publike i jačamo prepoznatljivost brenda.

Štaviše, digitalne komunikacije i e-trgovina su nam vredan izvor informacija na osnovu kojeg bolje možemo da razumemo ponašanje potrošača, obrasce kupovine i da na osnovu toga unapređujemo naše proizvode, usluge i učinimo sadržaje koje pružamo još relevantnijim. To je moćan alat koji nam pomaže da procenjujemo zadovoljstvo kupaca, da lakše predviđamo buduće trendove i konstantno poboljšavamo našu ponudu.

Kao što možete da vidite, veliki sam zagovornik digitalnih komunikacija i e-trgovine u farmaceutskoj industriji.

Prihvatajući sva nova dostignuća, mi transformišemo način na koji poslujemo, kako bismo ostali pouzdan partner u očuvanju zdravlja svih ljudi i nastavili da menjamo živote na bolje.

Za Hemofarm je to budućnost farmaceutskog biznisa i nastavićemo da ulažemo u inovacije kako bismo gradili bolje sutra za sve.

Za Marketing mreža magazin tekst napisala:
Ivana Bojbaša, Direktor marketinga i prodaje za CHC/OTC, Hemofarm Grupa

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!