Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Toyota – najbolji globalni ekološki brend

Toyota je i ove godine osvojila prvo mesto u drugom godišnjem izveštaju „Najbolji globalni ekološki brendovi” koji je objavila Interbrand konsultantska agencija. Ovaj izveštaj utvrđuje razliku između poimanja ekoloških performansi brenda od strane javnosti (ili „ekološke slike“) i ekoloških mera koje su zaista preduzete, a na osnovu javno dostupnih informacija i podataka.
Uspeh kompanije u godišnjem izveštaju se ogleda u tome što je ekološka održivost ostala jedan od najvećih prioriteta menadžmenta Toyote. Interbrand je takođe pozitivno ocenio širenje asortimana Toyote Prius, prvog na svetu masovno proizvedenog potpuno hibridnog vozila, 15 godina nakon početka njegove proizvodnje. Prodaja Toyotinih hibridnih vozila je u aprilu 2012. premašila 4 miliona primeraka, uključujući 430,000 vozila prodatih u Evropi. Toyota Europe planira da 2012. godine poveća udeo hibridnih Toyota i Lexus vozila na 14%, dok je trenutno oko 10%.
Počevši od ove godine, Toyota Prius porodica će se u Evropi sastojati od Toyote Prius, Toyote Prius+ sa sedam sedišta i Toyote Prius Plug-in Hybrid – čime će ekološke prednosti Priusa sada biti dostupne širem krugu kupaca. Tiha revolucija je došla i u evropski B segment, sa nedavnom promocijom Toyote Yaris Hybrid, proizvedene u Evropi.
Kako kompanija i dalje teži da stvori savršen ekološki automobil, Toyota je ostala verna svom 360° pristupu za održiv rad, sa ciljem smanjenja emisija ugljen-dioksida u celokupnom procesu proizvodnje i prodaje. Kompanija takođe radi na očuvanju prirodnih izvora kroz ponovnu upotrebu i recikliranje materijala. Izdanje „Toyotinog evropskog izveštaja o održivosti” iz 2011, koje detaljno opisuje održivi rad i inicijative kompanije u Evropi, može da se preuzme ovde, dok je brošura „Toyota i životna sredina” dostupna ovde. Ovogodišnje izdanje izveštaja o održivosti će biti objavljeno u septembru.
Više informacija o ovogodišnjem Interbrand-ovom izveštaju o „Najboljim globalnim ekološkim brendovima” i metodologiji istraživanja može da se pronađe OVDE.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!