Toyota je i ove godine u godišnjem izveštaju „Najbolji globalni ekološki brendovi“, izdatom od strane agencije „Interbrand“, potvrdila svoj vodeći položaj, treću godinu zaredom. Glavna metodologija prilikom sastavljanja ovog izveštaja je utvrđivanje razlike između kompanijskih ekoloških performansi i stvarnih mera zaštite životne sredine.
Osnovana 1974, „Interbrand“ je vodeća svetska agencija za konsultaciju brendova. Sa približno 40 kancelarija u 27 zemalja, „Interbrand“ kombinovanjem ozbiljnih strategija, analiza i vrhunskim dizajnom pomaže klijentima u kreiranju i održanju efikasnog brenda, kroz sve bitne korake i pri svim zahtevima tržišta. „Interbrand“ je svetski poznat po svom godišnjem izveštaju „Najbolji globalni brendovi“, najpriznatijeg vodiča o najvrednijim svetskim brendovima, kao i izveštaju „Najbolji globalni ekološki brendovi“, koji definiše razliku između percepcije korisnika i performanse brenda vezane za održivost. Takođe, poznati su i po osnivanju sajta brandchannel.com, renomiranog izvora za marketing brendova.
Više informacija o Interbrand-ovom ovogodišnjem izveštaju „Najbolji globalni ekološki brendovi“, uključujući metodologiju istraživanja mogu da se nađu OVDE.