Marketing mreža, pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, 18. aprila u Beogradu organizuje drugo izdanje TikTok biznis hub-a. U pitanju je jedinstven edukativni format, koji će učesnicima pružiti neophodna znanja i veštine u oblasti kreiranja TikTok strategija za brendove. Tim povodom, razgovarali smo sa Toni Terekom, TikTok Performance Marketer u GrowMojo i jednim od predavača na TikTok biznis hub-u, o tome zašto bi kompanije trebale da budu na ovoj društvenoj mreži i šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima.
Zašto bi kompanije i brendovi danas trebalo da budu na TikTok-u?
Jer je jedna od vodećih platformi za reklamiranje. Isto bitno napomenuti je da biti na TikTok-u utiče na druge platforme, jer dosta korisnika iste počelo je da koristi TikTok kao platformu za pretraživanje informacije (kao Google).
Po čemu je TikTok jedinstven u odnosu na druge društvene mreže i u kojoj meri algoritam (i dalje) radi za nas?
Algoritam za razliku od ostalih društvenih mreža se bazira na osnovi da prvo troši budžet na reklame koje imaju najviše interakcija. Iako je, na primer, cilj da imamo konverzije, reklama sa najviše interakcija će dobiti više budžeta.
Šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima?
Trebaju da prate trendove, da budu u toku dešavanja i da daju jasne instrukcije.
Koja su tri ključna TikTok trenda za 2023.?
Ukoliko mislimo sa strane reklamiranja to će biti:
Nova Smart kampanja
Duže reklame umesto kratkih klipova
Traženje ciljne publike bez targetiranja (algoritam sam nalazi publiku)
Ukoliko mislimo na organiske TikTok objave to će biti:
Različite vrste igranja (dance challenges)
Klipovi koji su čudni, a ustvari vrlo zanimljivi (drugačiji)
Klipovi sa sinhronizacijom usana i originalnog zvuka.