Marketing mreža, pod pokroviteljstvom agencije SmartPoint Adria, 22. marta i 18. aprila u Beogradu organizuje prvi u Srbiji – TikTok biznis hub. U pitanju je jedinstven edukativni format, koji će učesnicima pružiti neophodna znanja i veštine u oblasti kreiranja TikTok strategija za brendove. Tim povodom, razgovarali smo sa Katarinom Fišić, tiktokerkom (@smusena.palmica) i jednom od govornika na TikTok biznis hub-u, o tome koji su ključni izazovi saradnje brendova i influensera, ali i ključni trendovi za 2023.
Zašto bi kompanije i brendovi danas trebalo da budu na Tiktok-u?
Sigurna sam da se svi sećaju tranzicije sa Facebooka na Instagram. E pa sad je takva situacija sa TikTok-om. Sama činjenica da možete mnogo lakše dopreti do svoje publike bez reklama i sponzorstva govori mnogo.
Šta brendovi treba da urade kako bi unapredili saradnju sa influenserima?
Mislim da je za brendove najvažnije da, kao što imaju svoje ciljane grupe, kojima plasiraju svoje proizvode, tako imaju i ciljane influensere. Influenseri su zapravo zamena za ranije bilborde i reklame, ali je ljudima ovo pouzdanije, jer dobijaju informacije od osobe kojoj veruju.
Po čemu je TikTok jedinstven u odnosu na druge društvene mreže i u kojoj meri algoritam (i dalje) radi za nas?
Ovo je platforma na kojoj možete preko noći postati popularni. Ljudi su sve više svesni toga. Daje vam priliku da na kreativan način kroz snimak predstavite vaš brend.
Koja su tri ključna TikTok trenda za 2023.?
Trendovi se brzo menjaju, ali ono što uvek prolazi kod publike je iskrenost. Koliko je Instagram navikao ljude na sva savršenstva (koja često nisu zapravo takva, pa se ljudi i teže poistovete) toliko TikTok dozvoljava ljudima da budu ono što jesu. Mislim da je na TikTok-u postalo bitnije da nađete način kako da se ističete od mase da biste postavili vaš biznis kao trend. Pored iskrenosti izdvojila bih stich-eve koji su veoma popularni, kao i glas koji se čuje u pozadini klipa i pomoću kog vas na kraju i prepoznaju.