Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

THE BEST OF 2019: Nebojša Krivokuća, Communis DDB

Marketing mreža pokrenula je seriju tekstova THE BEST OF 2019, u kojima istaknuti kreativni direktori agencija iz Srbije i regiona izdvajaju najbolje lokalne, regionalne i globalne kampanje iz prethodne godine. Pogledajte koje je kampanje Nebojša Krivokuća, kreativni direktor agencije Communis DDB, izdvojio kao najbolje u 2019. godini.

Godina koja je za nama možda nije donela onu jednu veliku „game-changing“ kampanju, ali smo neprekidno dobijali dokaze da se oglasna industrija promenila. Izdvajam pet kampanja koje su dolazile do briljantnog insighta, koje imaju „good cause“ u svom DNK, one koje mudro koriste tehnološke mogućnosti, i konačno dve izuzetno drske, odnosno hrabre i drugačije u pristupu.

Burn Racist Giga
Meni najdraža kampanja u 2019. godini, iako „mala“. Genijalan i bezobrazan način obračuna sa desničarskim trolovima na internetu.

A Day Without Whopper
Burger King iznenađuje iz godine u godinu. Unapred se radujem novom pomeranju granica u 2020.

Purina – Street Vet
Divan primer pametne upotrebe mogućnosti tehnologije, a za ciljnu grupu koja je izuzetno senzitivna.

Boranka
Gorući problem, izuzetna ideja, primer na kojem bi trebalo da se učimo od komšija.

Halo Top – sladoled za odrasle
Primer dobrog „klasičnog advertisinga“, i verovatno najduhovitiji serijal godine.

KAKO ADVERTISING MOŽE DA PROMENI SVET?
Kampanje poput gore predstavljene „Burn Racist Giga“ dokazuju da komunikacijska industrija i brendovi mogu da menjaju svet. Godinama je bilo jasno da velike kompanije i veliki brendovi stiču sve veće mogućnosti i budžete da menjaju društva u kojima posluju, i sada su tu moć u potpunosti osvestili i počeli da koriste. To, naravno, čine u skladu sa očekivanjima i potrebama onih koji su njihovi postojeći, ili budući korisnici, ne iz čistog altruizma. Nisam siguran da oglašavanje može da promeni i Srbiju, odnosno da je oglašavanje dovoljno. Mogli bismo u 2020. da, na primer, pokušamo jednom kampanjom koja bi nas podsetila na to šta je empatija, i koliko vredi.

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

4,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!